Wednesday, June 20, 2007

Δώστε βάση


Είμαι ένας καλός σκύλος που με βρήκαν χτυπημένο πριν από δύο μήνες, κάπου στην λεωφόρο Μεσογείων, ανήμπορο να περπατήσω.
Με είχε χτυπήσει αυτοκίνητο και μου έσπασε τα μπροστινά μου πόδια. Με περιμάζεψε ο Δήμος και με έκανε καλά. Είμαι τώρα γερός, εμβολιασμένος, στειρωμένος και απoπαρασιτωμένος.
Θέλω να βρω ένα σπίτι και κάποιον να με φροντίζει και να μ'αγαπάει και εγώ θα του είμαι πάντα πιστός. Είμαι πολύ ήρεμος, έξυπνος και μαθημένος στην τουαλέτα μου.
Δεν έχω που να μείνω τώρα γι αυτό επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατόν με τη Μαρία στο 6944286905 για περισσότερες πληροφορίες.

25 Comments:

Blogger Loth said...

ΕΧΩ ΗΔΗ ΔΥΟ..ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...6 ΚΑΙ 2 ΕΤΩΝ ΠΙΑ..
ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΧΩΡΟ ΣΠΙΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

11:05 AM  
Blogger Pan said...

Δεν θέλω να αρχίσω τα ευχολόγια. Μια παρατήρησή μόνο: Τι επιδημία είναι αυτή με τα κτυπημένα σκυλιά; Επίτηδες το κάνουν;

12:57 PM  
Blogger Loth said...

ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ..ΑΣΕ ΜΗ ΤΑ ΧΩΣΩ..
ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ..ΤΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ Η ΡΟΔΑ ΜΙΑΣ ΗΛΙΘΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΒΓΗΚΕ ΑΠΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΩΤΣΗΣΕ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ...ΩΡΑΙΑ?ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΕΠΙΑΣΕ...

ΟΛΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ..ΟΛΕ!

1:26 PM  
Blogger Pan said...

Είδε την σκηνή η αδελφή σου; Και δεν της έκανε τα μούτρα κρέας;

2:04 PM  
Blogger R2-D2 said...

Πόσο με αρρωσταίνουν κάτι τέτοιοι "συνάνθρωποι"...

2:20 PM  
Blogger Pan said...

r2-d2: Ελπίζω μόνο ποτέ να μην τύχει να σ'εμένα τέτοια σκηνή. Την άλλη μέρα θα με δείτε με χειροπέδες.

2:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κάτι τέτοιους ηλίθιους είναι να τους πατάς κάτω!!Ελπίζω να βρεθεί σύντομα κάποιος να του δώσει ένα σπιτικό :) Κρίμα που δεν μπορώ να το πάρω εγώ!

3:34 PM  
Blogger Pan said...

dp: να τους πατάς χάμω, ακριβώς!

4:07 PM  
Blogger το φτυαράτσι said...

Ναι αλλά περισσότερο φταίνε αυτοί που τα πέρνουν στην αρχή για να παίζουν τα παιδια τους και μετά τα βαριούνται και τα παρατάνε και αυτά άμαθα από τους δρόμους όπως είναι γίνονται θύματα της ασφάλτου.

4:50 PM  
Blogger Pan said...

το φτυαράτσι: Σάφεστατα είναι οι πρώτοι υπεύθυνοι. Απλά, όταν πατάς ένα σκυλί και μετά το κλωτσάς από πάνω για να μην σου λερώσει το αυτοκίνητο, είναι βαρύ, δεν συμφωνείς.

5:28 PM  
Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Άσε, άσε!
Βλέπω Pan ότι όλο και μπλέκεις με σκ'λιά!

6:18 PM  
Blogger Pan said...

σκύλος της Βάλια Κάλντα: Λέω και εγώ, πότε θα έρθει κατά δω!

6:50 PM  
Blogger Pan said...

Είδες;! Δεν μας αφήνουν να ησυχάσουμε!!!

6:50 PM  
Blogger το φτυαράτσι said...

Σίγουρα και συμφωνώ αλλα στην κοινωνία που ζούμε μην περιμένεις και πολλά,εδώ άνθρωπο βλέπουν και τον πατάνε,φαντάσου το σκυλάκι που είναι και πιο μικρόσωμο.

9:42 PM  
Blogger Loth said...

ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ...ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΣΚΥΛΟ..Ε..ΕΝΑΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΜΕ ΦΟΛΑ..ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΜΕ ΤΡΙΜΜΕΝΟ ΓΥΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ..ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ..
ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ..
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΣΠΙΤΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΧΕΙ...Ο ΞΑΝΑΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΞΥΛΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΑΒΓΙΖΕΙ..
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΖΩΟ..ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ...
: /

7:41 AM  
Blogger Unknown said...

Ευχαριστώ κ.Πάνα
για την καταχώρηση.
Δυστυχώς όσους έχω ρωτήσει είτε έχουν σκυλί(α), είτε δεν θέλουν.
Πώς γίνεται αυτό δεν καταλαβαίνω. Αυτοί που έχουν σκύλο, πώς τον απέκτησαν; Κάποτε δεν ήταν σε αυτή την ενδιάμεση κατάσταση: δεν έχω σκύλο αλλά το σκέφτομαι να πάρω έναν; Που είναι αυτοί τώρα; Μήπως είναι σπάνια περίπτωση; Αποκλείεται, τόσος κόσμος έχει σκύλο!
Ίσως κρατάει λίγο αυτή η ενδιάμεση κατάσταση, και είναι όπως η θεωρεία με τους πολιτισμούς στο σύμπαν. Μέχρι να πας να τους συναντήσεις έχουν σβήσει...
Τέλος πάντων, θα κάνω μια εξόρμηση στα pet shop και σε άλλα κτηνιατρεία με αφισούλες.
Συνεχίστε την διασπορά της αγγελίας! Ευχαριστώ!

10:19 AM  
Blogger Pan said...

το φτυαρατσι: Μόνο παιγνίδια για τα παιδιά τους τα έχουν.

11:17 AM  
Blogger Pan said...

loth: Εσύ τι έκανες; Δεν έβαλες καμιά φόλα στους γείτονες να ξεμπερδέψετε;

11:18 AM  
Blogger Pan said...

μαρία: Παρακαλώ, τι είναι αυτά που λέτε!
Θα την διασπείρουμε όσο το δυνατόν περισσότερο!

11:20 AM  
Blogger R2-D2 said...

Χειροπέδες; Άμα σου βάλουν χειροπέδες, θα μετρήσουν άλλο ένα τμήμα καμμένο!

10:08 PM  
Blogger Pan said...

r2-d2: Να μια καλή αφορμή να καεί ένα τμήμα!

1:54 AM  
Blogger Loth said...

ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ..ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΣ...
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!

9:59 AM  
Blogger Pan said...

loth: Καλησπέρα! Και καλά κάνεις. Όποιος δεν σέβεται την ζωή σίγουρα δεν πρόκειται να σεβαστεί τον άνθρωπο.

12:04 PM  
Blogger elafini said...

μακάρι να είχα ένα μέρος κατάλληλο να τα μαζέψω όλα τα αγαπημένα μου...κλαψ :(

(θα το προωθήσω πάντως)

12:08 PM  
Blogger Pan said...

ελαφίνι: Καλησπέρα! Νομίζω ότι το σημαντικότερο είναι αυτό, να το μάθουν, δηλαδή, όσο το δυνατόν περισσότεροι.

1:13 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια