Sunday, June 17, 2007

Κωστής Γκιμοσούλης



17 Comments:

Blogger R2-D2 said...

Γαμάτο! Γκιμοσούλης rules!

6:51 PM  
Blogger Pan said...

r2-d2:Συμφωνώ απόλυτα!

8:52 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

πώς γίνεται να μη χάνεται το πνεύμα σου ποτέ...

11:30 PM  
Blogger Pan said...

σπύρος σεραφείμ: Δεν είμαι βέβαιος ότι πιάνω το δικό σου το πνεύμα!

1:23 AM  
Blogger tink said...

αααααα!!!!!

τόσα γαμωχρόνια έναν άνθρωπο δεν έχω βρει που να ξέρει ποιός είναι ο Γκιμοσούλης και τώρα που είπε μια ΜΑΛΑΚΙΑ (για μένα πάντα έτσι;) τον μάθανε όλοι...

γαμώ την τρέλα μου μέσα γαμώ.

10:49 AM  
Blogger Loth said...

ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΑ ΠΛΕΥΡΑ...
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

11:02 AM  
Blogger Pan said...

tinkerbell: Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι δυσκολεύεσαι να βρεις ανθρώπους που να γνωρίζουν τον Γκιμοσούλη. Ωστόσο, στην συγκεκριμένη περίπτωση ατύχησες.

Γνωρίζω τον Γκιμοσούλη από τα πρώτα του βήματα, από τότε που ήταν - κυριολεκτικά -παντελώς άγνωστος.

Και όχι μόνο αυτό. Προσπαθώ να τον συστήσω σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Και- εν μέρει τουλάχιστον - τα καταφέρνω.

Γι'αυτό είμαι διατεθειμένος να του συγχωρήσω ακόμη και αυτή την μαλακία, όπως την χαρακτήρισες.

11:24 AM  
Blogger Pan said...

loth: Όπως απάντησα και στην tink, δεν μπορώ να δω αντικειμενικά τον Γκιμοσούλη. Και μόνο το γεγονός ότι προβλήθηκε, έστω και με αυτό τον τρόπο, εμένα μου αρκεί.

11:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί να πάω να του παρατήσω ένα μάτσο χαρτιά και να φύγω;Άπειρες.Αλλά το ξέρεις αφού στο χω πει.

12:28 PM  
Blogger Pan said...

μωβ με λίγο προς το φούξια (χαχαχαχα!!!: Το ξέρω, πως δεν το ξέρω. Και να'σουν η μόνη.

1:44 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

xaxaaxax
έλα, τώρα κατάλαβα ότι δεν το κατάλαβες!
εννοώ, λοιπόν, ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι σαν τον Γκιμοσούλη, πάντα θα υπάρχουν άμυνες απέναντι σε όλο αυτό το σκουπιδαριό που υπάρχει γύρω μας, πάντα θα διαβάζουμε τέτοιες απαντήσεις, σαν αυτές που έδωσε και θα ξυπνάει το μυαλό μας.
Γιατί, δυστυχώς, δεν έχουν μείνει γύρω μας πολλοί άνθρωποι του πνεύματος, έχουμε πήξει στους τραγουδιστάδες και στους δήθεν αρτίστες...
καταλάβατε, τώρα, Pan μου;
:)

7:42 PM  
Blogger Pan said...

Όχι μόνο κατάλαβα, αλλά και συμφωνώ 100%!
Συν ότι ελάχιστοι είναι αυτοί πλέον που γράφουν απλά και κατανοητά, χωρίς μεγαλοπιάσματα και νεφελώδεις ιδέες.
Ο Γκιμοσούλης, η Καρυστιάνη και δυο-τρεις άλλοι. Και πολλούς σου βάζω.

8:03 PM  
Blogger Pan said...

Που'σαι, δεν μου είπες πως τον πίνεις τον καφέ!

8:04 PM  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται...
Καλησπέρα.

1:48 AM  
Blogger Pan said...

l.w.f: Καλημέρα. Και κάποιοι (συγκεκριμένοι) πρέπει να τα λένε.

10:51 AM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

ό,τι σου κάνει κέφι. Ντεκάφ να 'ναι και ό,τι θες!

10:24 PM  
Blogger Pan said...

Ένα φραπέ decaf στον κύριο στο 12...

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια