Friday, June 15, 2007

Μάνος Χατζιδάκις

17 Comments:

Blogger industrialdaisies said...

Σαν σήμερα, λοιπόν...

Πόσοι σπουδαίοι καλλιτέχνες και άνθρωποι έχουν φύγει...

11:39 AM  
Blogger Unknown said...

Σήμερα γιορτάζει το πένθος.

Να 'σαι καλά που τον θυμήθηκες.

12:05 PM  
Blogger Pan said...

Industrial Daisies: Νομίζω ότι έγραψα κάποτε κάτι παρόμοιο, μπορεί πάλι για τον Χατζιδάκι να είναι: Είναι τραγικό να φεύγουν όλοι οι άνθρωποι που έχουμε ανάγκη. Η ορφάνια είναι αβάσταχτη.

12:32 PM  
Blogger Pan said...

Ηλίας Δημόπουλος: Δεν έχω τους δίσκους του.
Άργησα πολύ να υποκύψω στην γοητεία του.
Και όμως, ποτέ δεν ένιωσα ότι ανακαλύπτω κάτι καινούριο, κάτι που δεν ήξερα.

12:33 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

13 χρόνια πέρασαν και είναι σαν να έγινε σήμερα...

1:15 PM  
Blogger Pan said...

Σπύρος Σεραφείμ: Ακριβώς.

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γιατι εχω την εντυπωση οτι αυτον τον ανθρωπο τον 'ανακαλυψαμε' (ή εστω τον βρισκουμε ποιο συχνα μπροστα μας),μετα τον θανατο του;-ΑΤΠ-

3:06 PM  
Blogger Pan said...

ΑΤΠ: Πιθανόν επειδή πάντα εδώ ήταν. Εμείς δεν το αντιλαμβανόμασταν. Και, νομίζω ότι, ακόμη και για λανθασμένους λόγους, τον ξέραμε και ενόσω ήταν εν ζωή. Πιθανόν μετά αξιολογήσαμε ορθότερα και τα ουσιαστικά.
Ελλάδα, τι περιμένεις...

3:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πιθανον επειδη καποιοι αλλοι "τα 'λεγαν" καλυτερα;Γιατι εγω αυτο νομιζω.-ΑΤΠ-

3:47 PM  
Blogger Pan said...

ΑΤΠ: Καθόλου παράξενο.

4:22 PM  
Blogger R2-D2 said...

Έτσι είναι το υγιές, να αργείς να υποκύψεις στη γοητεία του Χατζιδάκι. Θέλει ψήσιμο από τη ζωή η μουσική του, βιώματα, αμυχές από την πραγματικότητα. Αλλίμονο αν τον ακούγαμε στα 15 μας, θα είμασταν είτε θεοί, είτε τέρατα.

9:11 PM  
Blogger tzotza said...

pan μου,μου εχεις χαρησει δυο υπεροχα videos να δω απο τον Χατζηδακη..και μονο γιαυτο σευχαριστω..
και εγω αργησα πολυ να τον 'γνωρισω'..ειναι κριμα που δεν ημουνα στην ελλαδα να τον ακουσω ποτε απο κοντα..
και τα παιδια μου ειναι πολυ νεα να καταλαβουνε τι ακριβως σημαινει Χατζηδακης αλλα τουλαχιστον τον αναγνωριζουνε μαζι με μερικα απο τα τραγουδια του..κατι ειναι και αυτο..
καληνυχτα φιλο μου pan.. :)

1:13 AM  
Blogger Pan said...

r2-d2: Εδώ είσαι ακόμη εσύ;
Νόμιζα ότι θα ήσουν μέσα και θα μάζευες καινούριες 'εμπειρίες' για το μπλόγκ!

Έχεις απόλυτο δίκαιο. Δεν είναι εύκολο, παρότι στα 15 μου είχα μερικά πολύ ζόρικα ακούσματα.

1:22 AM  
Blogger Pan said...

tzotza: Αγαπητή μου πίστεψε χαίρομαι ιδιαίτερα, παρότι νιώθω κάπως σας τους διάφορους πάσης φύσεως θρησκευόμενους που γυρνάν στους δρόμους με σκοπό να προσηλυτίσουν κόσμο!

Όσο αφορά στα παιδιά σου, όπως σου έγραψα και την άλλη φορά, και μόνο η ελάχιστη έκθεση στον Χατζιδάκι είναι αρκετή. Ο καρπός θα εμφανιστεί την κατάλληλη στιγμή.

1:25 AM  
Blogger Siddhartha said...

Α ρε pan, πριν 13 χρόνια τελείωσε η Οδος Ονείρων...

Να σαι καλά.

10:56 PM  
Blogger Siddhartha said...

Είδα και τα βίντεο. Αν και μικρός, ημουν στη συναυλία μαζι με τους δικούς μου. Θυμάμαι ακόμα το Xαρτινο το Φεγγαράκι που τραγουδήσαν μαζι...

Να σαι και παλι καλά. Μου έδωσες αφορμή για να τα θυμηθώ.

11:03 PM  
Blogger Pan said...

siddhartha: Αγαπητέ, το γνωρίζω. Δυστυχώς. Από την άλλη, όμως, ακόμη και αν ο άνθρωπος φτάσει στην άλλη άκρη του γαλαξία, ο Χατζιδάκις εκεί θα βρίσκεται για να ανασταίνει την χαμένη ευαισθησία.
Φαντάζομαι το ξέρεις ότι είσαι από τους ευλογημένους.

2:14 AM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια