Monday, June 04, 2007

Schooligans

Την Παρασκευή το βράδυ έλαβα ένα mail από τους Schooligans με το οποίο με πληροφορούσαν ότι η Ελευθεροτυπία αποφάσισε τον 'αποκεφαλισμό' τους. Παρακάτω παραθέτω το mail που έστειλα την ίδια στιγμή στην εφημερίδα.

"Κύριοι,

Μόλις έλαβα το ενημερωτικό mail των Schooligans σχετικά με την αποχώρησή τους από την εφημερίδα σας. Σας γράφω εν θερμώ, αλλά αυτό ακριβώς ήθελα. Δεν ήθελα να 'καταλαγιάσει' ο θυμός μου, ώστε να μετριάσω τις εκφράσεις μου.

Πίστευα πάντοτε ότι η Ελευθεροτυπία είναι η μόνη εφημερίδα η οποία διακρινόταν από πραγματικά προοδευτικό χαρακτήρα. Μία εφημερίδα η οποία ήθελε και εννοούσε να υπερασπίζεται το διαφορετικό, εκείνο που υπό οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες δεν θα έβρισκε διέξοδο, κάποιο μέσο για να το εκφράσει.

Αυτή την στιγμή μου αποδεικνύεται με τον χειρότερο τρόπο ότι εξαπατήθηκα. Ότι δηλαδή και εσείς δεν είστε άλλο παρά μέρος εκείνου του συστήματος το οποίο 'πολεμούσατε' πέρσι, στην μορφή του τηλεδικαστηρίου. Δεν ήταν άλλο παρά στάχτη στα μάτια τόσο εμένα όσο και πολλών άλλων, γνωστών και φίλων μου, οι οποίοι σας ευλογούσαν κυριολεκτικά, επειδή κάποιος είχε επιτέλους τα κότσια να αντιταχτεί σε αυτό το αίσχος.

Η απόφασή σας να αποκεφαλίσετε τους Schooligans θα ήταν αστεία, αν δεν ήταν τραγική. Στερείτε με αυτό τον τρόπο την δυνατότητα σε χιλιάδες - όπως έδειξαν τα προηγούμενα δύο Schoolwave - μαθητές του πίσω θρανίου την δυνατότητα να αναγνωρίσουν μέσω των σελίδων του περιοδικού τους όμοιούς τους και να νιώσουν την χαρά ότι δεν είναι μόνοι τους. Αλλά, ξέχασα, δεν προσθέτουν στην αναγνωσιμότητα σας. Δεν είναι καταναλωτές. Είναι πολύ μικροί σε ηλικία. Και δεν είναι και πολιτικοποιημένοι.

Ε λοιπόν, εγώ είμαι αρκετά μεγαλύτερος από αυτούς. Αγοράζω σε σχεδόν καθημερινή βάση την εφημερίδα, είτε την διαβάζω στο διαδίκτυο. Και, σε αντίθεση με τα παιδιά, είμαι πολιτικοποιημένος. Γι'αυτό, σας δηλώνω ευθαρσώς ότι σταματάω να διαβάζω την εφημερίδα σας. Και ξεκινάω εκστρατεία, πρώτα στο άμεσο περιβάλλον μου και στην συνέχεια στο ευρύτερο, ώστε να νιώσετε στο πετσί - δες αναγνωσιμότητα -σας τις συνέπειες του συγκεκριμένου αποκεφαλισμού.

Με βαθιά θλίψη και θυμό"

Στην αρχή σκέφτηκα να σβήσω την Ελευθεροτυπία από τον κατάλογο με τα link. Μετά από 'ώριμη' σκέψη, όμως, αποφάσισα να της αποδώσω το όνομα που πραγματικά της αξίζει.

Υ.γ.: δεν ξεκίνησε καθόλου καλά αυτό το καλοκαίρι...

Αφιερωμένο σε όσους στηρίζουν τους Schooligans

Rockin'in the free world

Ενημέρωση 1 (4-6): Χαίρομαι γιατί τα ηλεκτρονικά Νέα έχουν το banner του Για την Αμαλία στην προμετωπίδα τους!
Συνεχίζουμε!

Ενημέρωση 2 (2 - 6 παρά κάτι): Την γαμημένη την βροχή στα διάλα το @#$^^&*#@ μου το #@$%^&*^% μέσα .

49 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Δεν κατάλαβα γιατί τους έκοψαν.

12:29 PM  
Blogger sorry_girl said...

Εντάξει το ψαξα και είδα γιατί τους έκοψαν.Μια εφημερίδα έπαιρνα κι εγώ, πάει κι αυτή.

12:36 PM  
Blogger Pan said...

Και θεωρείς τις δικαιολογίες τους αληθινές; Εγώ δεν πίστεψα ούτε στιγμή ότι δεν έφεραν περισσότερα φύλλα στην εφημερίδα.

Κοίτα, φωνές που αξίζουν υπάρχουν και σε άλλες εφημερίδες.

Εφημερίδα που να αξίζει ολόκληρη...θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις.

1:17 PM  
Blogger R2-D2 said...

Ως αναγνώστης της Ελευθεροτυπίας δηλώνω κι εγώ απογοητευμένος... Δεν βγάζουμε καμιά δικιά μας ρε παιδιά;

1:19 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Δεν τη παλευουν εκει μεσα...
Ελπιζω να βρουν καπου αλλο στεγη οι schooligans...

1:26 PM  
Blogger Pan said...

@robotman: Ξεμπέρδεψε εσύ πρώτα...

1:54 PM  
Blogger Pan said...

@πρέζα: Όντως δεν την παλεύουν.
Ήδη βρήκαν! Από τον Οκτώβριο θα είναι στα Νέα.

1:55 PM  
Blogger Kwlogria said...

Γιατί;;; Γιατί;;; Γιατί;;;; Όλα για τα φράγκα γίνονται. Τι πουλάει. Το τέτοιο και ο κώλος της τάδε πουλάει. Οι βλάκες της βουλής που μας κλέβουν πουλάνε. Τα παιδιά που είναι το μέλλον μας, δεν πουλάνε. Ε βέβαια. Πάλι καλά που βρήκαν στέγη αλλού και πάει λέγοντας. Κλασική υπόθεση.

3:14 PM  
Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Κάτι ξέρουν «Τα Νέα» και είναι η μεγαλύτερη (και καλύτερη) εφημερίδα.

3:51 PM  
Blogger Pan said...

Δεν υπάρχει απάντηση...

3:59 PM  
Blogger Pan said...

Άμα το λες εσύ, κλείσαμε.

Γιατί ρε γαμώτο;

3:59 PM  
Blogger selana said...

Πίστευα πάντοτε ότι η Ελευθεροτυπία είναι η μόνη εφημερίδα η οποία διακρινόταν από πραγματικά προοδευτικό χαρακτήρα. Μία εφημερίδα η οποία ήθελε και εννοούσε να υπερασπίζεται το διαφορετικό, εκείνο που υπό οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες δεν θα έβρισκε διέξοδο, κάποιο μέσο για να το εκφράσει.

Αλήθεια το πίστευες αυτό; Έχω μείνει άναυδη..
Κάλλιο αργά παρά ποτέ λοιπόν.

5:04 PM  
Blogger Pan said...

Καλωσόρισες!

Βαθιά νυχτωμένος δηλαδή, ε;

Όπως έγραψες και εσύ, κάλλιο αργά παρά ποτέ!

5:12 PM  
Blogger Γιωργος Μανουσακης said...

Το κομμάτι άπαιχτο ρε φίλε. Που το θυμήθηκες!

Δεν έχω διαβάσει ποτέ το ένθετο αυτό, αλλά σε πιστευω! Μην ξεχνάς όμως ότι έφυγε ο Φυντανίδης από την Ε.

8:33 PM  
Blogger Unknown said...

Τώρα εγώ να πω;
Άσε ξέρεις πάνω κάτω την άποψή μου, μάλλον.
Ανάμενε τον διωγμό και από τα Νέα.

10:26 PM  
Blogger Unknown said...

Κάτσε γιατί φοβάμαι και τις παρεξηγήσεις.
Χειρότερη φυλλάδα απ' την Ελευθεροτυπία, δύσκολα θα βρεις.
Τους επωνύμισες όπως έπρεπε.

10:27 PM  
Blogger Pan said...

Φίλε Γιώργο, ο Neil είναι, μεταξύ άλλων, μονίμως παρόν στο παρόν βγολόγιο!!!

10:33 PM  
Blogger Pan said...

Αγαπητέ Ηλία, μην προκαταβάλλεις. Δεν λεω ότι θα είναι όλα ρόδινα. Απλά, περίμενε λίγο δείγματα γραφής και μετά.
Το ευχάριστο, πάντως, που συνάγεται από την ανακοίνωση των Schooligans είναι ότι δεν ήταν η μοναδική εφημερίδα που προσφέρθηκε να τους φιλοξενήσει. Νομίζω κάτι λέει αυτό.
Η δικιά μου, πάντως, πρόταση είναι με κάποιο τρόπο να βγει ως free press.

10:35 PM  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Σκατα, παντού σκατά

11:08 PM  
Blogger Unknown said...

Δεν προκαταλαμβάνω φίλε μου. Τυπική εκτίμηση απορρέουσα του βαθύτερου φασισμού που διέπει το κύκλωμα.
Το ότι προσφέρθηκαν και άλλα σκυλάκια του συστήματος δείχνει απλά πως γουστάρουν...σάρκα αντιπάλου. Σιγά μην ανεφλέχθησαν από διάθεση ελεύθερης έκφρασης.
Συμφωνώ με την πρόταση.

11:10 PM  
Blogger Pan said...

Αντουανέτα-δεν-με-λενε-Μαρία: Δυστυχώς.

11:22 PM  
Blogger Pan said...

Η.Δ.: Ελπίζω να μην νομίζεις ότι δεν το κατάλαβα...Απλά, με ενδιαφέρει να βγει το περιοδικό.
Κατά τα άλλα, ελπίζω να αλληλοφαγωθούν μέχρι τον τελευταίο.

11:24 PM  
Blogger elafini said...

να σου πω την αλήθεια, κρατάω και μια "πισινή" πριν αφορίσω κάτι..τώρα που είπα αφορίσω..ήσουν ο 6,666 επισκέπτης μου (είχα περιέργεια να δω ποιός θα ήταν)..συγχαρητήρια λοιπόν..τι κερδίζεις θα το σκεφτώ αύριο..χαχα...και καλό μήνα ;)

11:34 PM  
Blogger Pan said...

Στο million dollar hotel ζήτησα το δωμάτιο αριθμός 666!!!!! Ακόμη δεν έχω απάντηση...

11:36 PM  
Blogger elafini said...

είχαμε κάτι προβληματάκια με το συγκεκριμένο αλλά σύντομα θα είναι έτοιμο ;)

11:48 PM  
Blogger elafini said...

και νομίζω πως θα σου αρέσει η μουσική που ακούγεται σήμερα από το bar..

11:48 PM  
Blogger Pan said...

Θενκ γιου θενκ γιου!

11:49 PM  
Blogger elafini said...

κουράστηκα από τα πέρα δώθε...χαχα

11:49 PM  
Blogger Pan said...

Ναι ναι ναι!

11:50 PM  
Blogger elafini said...

όνειρα γλυκά λοιπόν :)

11:51 PM  
Blogger Pan said...

Χαλάρωσε, ηρέμησε! Εσείς τα ελαφίνια είστε πολύ σπάνιο είδος. Δεν θέμε να σας χάσουμε...

11:51 PM  
Blogger Pan said...

Επίσης!

11:51 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

Pan μου, οι απόψεις, όμως, των συντακτών, που δεν θα διαβάσεις ξανά, δε σημαίνει ότι συνάδουν με την άποψη της διεύθυνσης, περί της απομάκρυνσης των παιδιών. Οι άνθρωποι αυτοί, οι δημοσιογράφοι, θα συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Ο Καιρός μας, θα συνεχίσει να γράφει, όπως έγραφε κι ο Μιχαηλίδης το ίδιο.

Pan μου, στο παρελθόν, έχουν απολυθεί πολλοί συνάδελφοί μου. Δε σημαίνει ότι εγώ σταμάτησα να κάνω σωστά τη δουλειά μου, ότι έγινα ξαφνικά κακός συντάκτης ή ότι συναινούσα με την απόλυση των συνεργατών μου.
Δεν ξέρω κιόλας. Μήπως θες να πεις άλλο πράγμα και καταλαβαίνω εγώ λάθος;
Σε χαιρετώ
καλησπέρες πολλές.

12:06 AM  
Blogger Pan said...

Αγαπητέ Σπύρο, καλησπέρα. Ήμουν βέβαιος ότι κάποιος θα θιγόταν από αυτή μου την δημοσίευση. Σε παρακαλώ, μην παρεξηγήσεις την λέξη 'θίγομαι'. Εννοεί αυτό ακριβώς που εσύ γράφεις.
Η μόνη απάντηση που μπορώ να σου δώσω είναι αυτή που έγραψα και παραπάνω: Φωνές υπάρχουν πολλές και δυνατές σε αρκετές από τις εφημερίδες. Εφημερίδες γενικότερα της προκοπής δεν βλέπω...
Και κάτι τελευταίο: Δεν θέλω να νομίσεις, ούτε για δευτερόλεπτο, ότι ταυτίζω όλους τους δημοσιογράφους με τους εργοδότες τους.
Κάποιους, πάντως, ναι...

12:38 AM  
Blogger Loth said...

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ..ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ..

LIFE..
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

7:43 AM  
Blogger industrialdaisies said...

Pan μου, μέχρι ένα σημείο την πάλευα με την εφημερίδα αυτή. Μην σου πω ότι κι εγώ της δικής σου άποψης ήμουν, μέχρι πριν από λίγο καιρό. Σκέψου πόσες αλλαγές έχουν γίνει, στη συγκεκριμένη εφημερίδα. Όλες συμπίπτουν (;) με την απομάκρυνση σημαντικών, μέχρι τώρα, παραγόντων της.

Εγώ πλέον δεν τους δίνω λεφτά. Διαβάζω συγκεκριμένους δημοσιογράφους και στήλες της. Μέχρι εκεί, όμως. Θεωρώ ότι παραπαίει σε πολλά πράγματα, κι αυτό φαίνεται. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει στρέψει κόσμο που την πίστευε έως τώρα εναντίον της.

Δεν θέλω να τα ισοπεδώσω όλα. Εξακολουθώ να πιστεύω σε κάποιους ανθρώπους εκειμέσα όπως και πριν. Φαίνεται άλλωστε ότι αυτοί είναι αλλιώς, είναι διαφορετικοί. Ως οργανισμός, όμως, είναι πλέον ένα κομμάτι του συστήματος, και αποδοτικότατο μάλιστα. Ήμαρτον, τα έχω πάρει κρανίο με όλα αυτά που γίνονται. Κάποτε πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να αντιδράσουμε. Το ψάχνω, αν το βρω θα σου πω!

Καλημέρα!

8:57 AM  
Blogger Pan said...

Καλημέρα loth.Νομίζω ότι το κύριο συμφέρον που υπήρχε στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι έδειχνε σε κόσμο καινούρια πράγματα, που δεν μπορούσε να κατανοήσει και να αποδεχτεί.

10:54 AM  
Blogger Pan said...

Καλημέρα ID! Αυτό ακριβώς κάνω και εγώ πλέον. Είναι πολύ ευχάριστο ότι υπάρχουν και στο δίκτυο, για να μην δίνουμε και λεφτά τζάμπα...Σύν ότι σιγά σιγά θέλω να βρώ και σε άλλες εφημερίδες εξίσου ενδιαφέροντες δημοσιογράφους.
Οπωσδήποτε περιμένω ενημέρωση.

10:57 AM  
Blogger Siddhartha said...

Αναγνωστης κι εγω της Ε εδω και αρκετο καιρο, έχω χάσει πια την εμπιστοσύνη και αγάπη για αυτή την εφημερδίδα.

Συμφωνώ εν μερη με τον Σπύρο, υπάρχουν ακόμα δημοσιοφράφοι και στήλες στην Ε που αξίζουν, (καιρός, Μιχαηλίδης, Ιος, είναι μερικά μόνο παραδείγματα, αλλα σε γεικές γραμμες η Ε δεν ειναι αυτό που ήτανε. Απο της αρχή που τη διάβαζα υπήρχαν σημεία που διαφωνούσα έντονα, όπως ο τυφλός αντι-Αμερικανισμός, η πλήρη αντίθεση του 'Αποφευματινή Αδέσμευτη Εφημερίδα, με το banner του ΠΑΣΟΚ από πάνω κατά τη περίοδο των εκλογών, και διάφορα άλλα.

Διαβάζω πια μόνο συγκεκριμένα άρθρα. Ίσως και ο R2 να έχει δίκιο. Χριαζόμαστε κάτι καινούργιο.

12:51 PM  
Blogger Pan said...

Καλησπέρα siddhartha! Εγώ είμαι περισσότερο της άποψης ότι είναι καλύτερο να παρακολουθούμε σταθερά τις φωνές εκείνες που πραγματικά αξίζουν, μερικές από τις οποίες ανέφερες και ο ίδιος. Δεν βλέπω τι είναι αυτό που θα μπορούσε να σταθεί ανάμεσα στα θηρία ή μεγαθήρια του χώρου. Άσε που άρχισε αργά αλλά σταθερά να σχηματίζεται μέσα μου η αίσθηση ότι τα μπλόγκ υποκαθιστούν ή και αντικαθιστούν ακόμη τις εφημερίδες.

2:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Λοιπον.Στην κλασσικα δεξια 'Καθημερινη' της Κυριακης:Θ.Μανικας-Ροκ σημαινει συγκροτηματα,Γ.Επτακοιλη-Συνεντευξη Juliette Lewis(!!),κριτικη της Int.Herald Tribune του νεου δισκου της Bjork,βιβλιοκριτικη Γ.Κολοβου για το 'Punk-Η ιστορια μιας επαναστασης'του Μ.Λασκαρη εκδ.Οξυ,συν το δωρακι του 2πλου cd του Rigoletto.Και ναι,ευτυχως που υπαρχουν on-line πια οι οποιες εφημεριδες,και γλιτωνουμε το ευρω μας.-ΑΤΠ-

12:43 AM  
Blogger Pan said...

Ακριβώς! Κλασικά δεξιά...Όπως τον Χατζιδάκι ένα πράγμα...

11:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

ειναι γνωστο οτι οταν φευγει ο ανθρωπος που εχει χτισει με αγάπη και φροντίδα μία εταιρεία οι "κληρονόμοι" ειτε εξ'αιματος ειται όχι , σπανίως έχουν την δυνατότητα να συνεχίσουν το εργο.

αυτό εχει γινει και με την ελευθεροτυπία και μου εχει γινει αντιλιπτό εδω και αρκετές εβδομάδες , αλλα έλεγα οτι ειναι η ιδέα μου και οτι κανω λάθος

για μένα αυτο το τελευταίο ειναι απλά το κερασάκι , οκ , αρκετά μεγάλο αυτο το αναγνωρίζω , και με βαζει σε σοβαρές σκέψεις καθως εδώ και χρόνια ήταν η μονη εφημερίδα που διάβαζα , καυριώς γιατί εδειχνε αλλιώτικη.

ευχαριστώ

9:12 AM  
Blogger Pan said...

makfor: Κάπου διάβασα ότι η τρίτη γενιά καταφέρνει να ξαναστήσει στα πόδια της μια επιχείρηση, αν στο μεταξύ ο κληρονόμος δεν την έχει φαλιρίσει τελειωτικά.

Το δυστύχημα είναι ότι κι'εγώ είχα κάποιες ενδείξεις, αλλά δεν τους έδινα ιδιαίτερη σημασία.

9:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

malakes einai re.afiste.aftoi xanoune polu apla.t n peis. tous pirane ta NEA.mia xara eksipni k swsti kinisi.oxi pou 8a menane oi schooligans stn akri....

11:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Απλα να ξερετε πως δεν ειναι ολα ετσι οπως φαινονται.. Αυτο απο καποιον που ξερει.. Ελπιζω καποτε να μαθετε και εσεις..

5:03 PM  
Blogger Pan said...

@ Anonymous: Μην πιστεύετε ότι είστε ο/η μόνος/η που ξέρει. Είναι τεράστια πλάνη.

5:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν μιλαω για την ελευθεροτυπια αλλα για τους ανθρωπους των schooligans..γεια σας..

7:23 PM  
Blogger Pan said...

Εγώ όμως μιλάω και για τους δύο.

Γεια σας και εσάς.

7:38 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια