Wednesday, June 20, 2007

Hey You




Ξεχαστήκαμε μου φαίνεται

53 Comments:

Blogger tsimpouka said...

μοναδικό...

12:55 AM  
Blogger Pan said...

@αφρός: Ακριβώς. Καλωσόρισες!

1:00 AM  
Blogger Unknown said...

Σιγά μη ξεχαστούμε.
Σάμπως μας επιτρέπεις;

(Με περίμενες στα πρώτα πέντε ε, μη μου πεις;)

10:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heey,you!!-ΑΤΠ-

10:27 AM  
Blogger Pan said...

Ηλίας Δημόπουλος: Το πιστεύεις ότι σκεφτόμουν να σου το αφιερώσω;

Μετά, όμως, σκέφτηκα ότι, ειδικά το συγκεκριμένο κομμάτι θα σου πέσει πολύ βαρύ, την συγκεκριμένη στιγμή.

Αν σε περίμενα λέει;

10:59 AM  
Blogger Pan said...

ΑΤΠ:"...out there on your own..."

Ρε'συ, μην βγαίνεις ως ανώνυμος. Το ΑΤΠ είναι πολύ έξυπνο.

11:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πώς με πιανεις,ατιμε!Και πώς θα γινει να μη βγαινω ως ανωνυμος-η,για πε.Γιατι εχω μαυρα μεσανυχτα.-ΑΤΠ-

11:05 AM  
Blogger Siddhartha said...

Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι Pink Floyd είναι εξωγήινοι. Δεν είναι δυνατόν κομμάτια σαν το Echoes να το έχει συλλάβει ανθρώπινος νους. :)

Για να μη μπω στα consept των video-clip και των συναυλιών τους....

Εξωγήινοι σου λέω, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. :)

11:05 AM  
Blogger Pan said...

ΑΤΠ: Εκεί που είναι τα σχόλια σου εμφανίζονται, αν δεν κάνω λάθος, τρεις επιλογές: blogger, anonymous, other. Δοκίμασες την τελευταία;

2:28 PM  
Blogger Pan said...

siddhartha: Φίλε μου, όταν άρχισα να μπαίνω κατά τι βαθύτερα στην μουσική τους εξέφραζα παρόμοιες απόψεις. Όλοι τότε κοίταγαν εμένα σαν εξωγήινο!

2:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

%^#@$#%^&!!!

4:11 PM  
Blogger Pan said...

Βοήθειααααααααααα μας την πέφτουν! Αεροπορία βάλλεστε!

4:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ξυπνάω κι ανοίγω το παράθυρο
Κι αυτό που κάνω ποιός σου το ΄πε αδυναμία
Που λογαριάζω το μηδέν μου για άπειρο
Και βρίσκω ανάπηρο τον κόσμο στα σημεία
λαλαλλαλλα

("είσαι στη δουλειά, πιάσε μελωδία" έλεγε εκείνη η παλιά διαφήμιση του σταθμού κι είχε δίκιο!
είμαι στη δουλειά, πιάνω μελωδία λοιπόν για να μην πιάσω τίποτα και στο φέρω στο κεφάλι με τους Floyd μεσημεριάτικαααααα!)

4:48 PM  
Blogger Pan said...

Το πάτωμα μόλις τελείωσε στον Μελωδία!

Μαμά μου, σε φοβήθηκα!

Πότε πρόλαβες και το έγραψες;

Θα την μαζέψει κάποιος;!;!

4:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έτσι, έτσι.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
Χαρ χαρ χαρ!!!
Ρρροοοοάαααρρρρρ!

4:55 PM  
Blogger Pan said...

Τα σάλια...το βλέμμα...τα νύχια...είναι λυσσασμένη! Γρήγορα, φέρτε κανένα γιατρό να την ναρκώσει.

4:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μαρούσκααααα!
Τις βαλεριάνες μου!


(αχ δεν την παλεύω τα πτυχία μου μέσαααα!)

5:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κόκκιν'αχείλι φίλησα λαλαλαλαλ!

5:22 PM  
Blogger Pan said...

Πω ρε πούστη μου, ακούς και γράφεις ταυτόχρονα;
Σε φοβήθηκε το μάτι μου!

5:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είμαι πολυτάλαντη.

5:32 PM  
Blogger Pan said...

Και πολυδιάστατη θα πρόσθετα.

5:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Και κυρίως, πολύχρωμη.

5:37 PM  
Blogger Pan said...

Και πάνω απ'όλα πολυπολιτισμική (άσχετο; το ξέρω!).

5:39 PM  
Blogger Pan said...

Νοσταλγός του rock'n'roll
Νοσταλγός του rock'n'roll!!!

5:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Όχι το άσχετο είναι το "πολύ καλή"


χεχεχεχεχ!
να να να να νοσταλγός του ρον εντ ροοοοολ!

5:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Όχι ρε γαμώτο!
Με πρόλαβε!

5:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μάτζικ μπας λέεμεεεεεε!
αχ τώρα μόνο τώρα θα θελα να ήμουνα 17 ξανά!

5:44 PM  
Blogger Pan said...

Άσε μας τώρα μην...

Λονδίνο Άμστερνταμ ή Βερολίνο
Έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πάς !

5:45 PM  
Blogger Pan said...

Τι έλεγα πρίν; Α, ναι, άσε μας τώρα με το καλή μην φορτώσω εγώ τώρα!

5:45 PM  
Blogger Pan said...

Φτου με πρόλαβες....Γιατί, μεγάλωσες;;;

5:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γιατί να σας αφήσω;Ότι θέλω θα κάνω νταξ;
Νταξ!


(χιχιιχιχιχιχ νια νια νια νια(ρ)!)

5:46 PM  
Blogger Pan said...

Άμα λες μλκ κάποιος πρέπει να σε φέρνει πίσω στην πραγματικότητα!

5:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Λες να είμαι ακόμα στα 17;Χοχοχ!
Γιατίιιιιιιιι;Δεν ισχύει το καλή;
Μη σου πω και το καλύτερη.

5:47 PM  
Blogger Pan said...

Άααα, κάπου άρχισες να την χάνεις την μπάλα.

5:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Άι ρε.
Ουφ.
Δεν μ αρέσει η πραγματικότητα.

5:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

δεν φταίω γω ο μπλόγκερ φταίει που βγάζει τα σχόλια, ότι του φανεί του λωλωστεφανή και δεν μας αφήνει να συντονίσουμε την κουβέντα!

5:50 PM  
Blogger Pan said...

Σωστό!

Φεύγωωω
Φεύγωωωω
Κάθε μέρα φεύγω

Μέχρι και ο Ιωάννου σε άκουσε!!!

5:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Xαχαχαχαχα!
Θα πας σήμερα στη συναυλία λόγω της ημέρας;

5:55 PM  
Blogger Pan said...

Ποια συναυλία;

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Λόγω της ημέρας έχει συναυλία κοντά σε εσένα κάπου νομίζω.Αλλά κλασικά δεν θυμάμαι καμιά λεπτομέρεια!Μόνο οτι είχε να κάνει με το τρόλευ Κυψέλη Πατήσια!

5:57 PM  
Blogger Pan said...

Ναι, τώρα κατάλαβα! Είναι συναυλία στο τρόλεϋ 14. Σε κάθε σταθμό θα μπαίνουν διαφορετικοί μουσικοί.

6:03 PM  
Blogger Pan said...

Πες μου τώρα, σε πόση ώρα, σε πόσα χρόνια σχολάς
Να σου δώσω κάτι, ένα τρίτο μάτι που και πού να με κοιτάς

6:17 PM  
Blogger R2-D2 said...

Pan, εμάς τους δύο μας καίνε πολλά ίδια πράγματα... Οι Pink Floyd παραμένουν για μένα το μεγαλύτερο rock συγκρότημα που περπάτησε ποτέ στον πλανήτη Γη. Πολλοί έκαναν σπουδαία μουσική, αλλά πόσοι κοίταζαν παράλληλα και τα βάθη του διαστήματος όταν την έκαναν;

7:13 PM  
Blogger Pan said...

"Οι Pink Floyd παραμένουν για μένα το μεγαλύτερο rock συγκρότημα που περπάτησε ποτέ στον πλανήτη Γη." Για αυτή ακριβώς την δήλωση πλακώθηκα- λεκτικά, έτσι; -με κάποιους που μου έλεγαν για Beatles, Stones και άλλα τέτοια.
Το πιστεύω απολύτως.

7:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

lol
κοίτα τώρα: το Pc μου δεν παίζει το βίντεο.Βλέπω 44 comments λέω wow! θα βγάλω άκρη για το βίντεο από τα comments! και μπαίνω να δω τι γράψαν οι 44 και βλέπω τέσσερεις!!!
θα δω βίντεο αύριο από σχολή το λοιπόν...
καληνύχτα!

11:09 PM  
Blogger Pan said...

παπί: δεν παίζει το βίντεο; Γιατί; Από το youtube το πήρα, φαίνεται άλλωστε.
Το ψιλοχοντροξεφτιλίσαμε σήμερα!!!

11:12 PM  
Blogger Pan said...

Καλή ξεκούραση!

11:12 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

μάλλον αυτό δεν θα το έχεις δει: http://xptiseis.blogspot.com/2007/03/dark-side-of-moon.html
καλημέρες

7:41 AM  
Blogger λόγια του αέρα said...

Αυτό το τραγούδι είναι η εφηβεία μου.
Είχα καιρό να το ακούσω.
Δεν ξέχασα, αλλά είχα καιρό.
Ευχαριστώ pan!

7:58 AM  
Blogger Pan said...

Σπύρος Σεραφείμ: Καλημέρα.
Όχι, τώρα το είδα. Γράφεις κάποια με τα οποία συμφωνώ απολύτως και κάποια με τα οποία διαφωνώ σφόδρα.
Ωστόσο, είμαι απόλυτα προκατειλημμένος σε ότι αφορά στους Floyd, συνεπώς αδυνατώ να εμπλακώ σε συζήτηση για το τι ήταν τελικά.

9:32 AM  
Blogger Pan said...

Λόγια του αέρα: Καλημέρα!
Ακόμη και αν το θες, δεν μπορείς να ξεχάσεις.

9:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μοναδικό!Μπράβο που το έβαλες.Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέσα στα πολλα των Floyd!

3:32 PM  
Blogger Pan said...

dp: Ευχαριστώ!

4:07 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια