Friday, June 02, 2006

Όνειρο


Τράβηξα δειλά δειλά
της κερκόπορτας τον σύρτη
και πήραν φωτιά τα μάτια μου
μάγκα μου απ'όσα είδα

Πολιτεία απέραντη
από γυαλί και κέχριμπάρι
τα χρώματα της ίριδας
της έπλεκαν στεφάνι

Στα στενά της σέρνονταν
άγιοι σκοτεινοί κι αγύρτες
και στο λιμάνι αθίγγανοι
μυρίζανε παλάμες

Ο Ανέστος τρυφερά
γέμιζε καρφιά τα χέρια
κι ο Μεβλανά Τζελάλεδίν
γυρνούσε και γυρνούσε


Κι'έτσι όπως χάζευά
ντερβισάδες, μπεκτασήδες
άλαλοι με κυκλώσανε
που ακόμα τους ακούω

Σεμ ολντού ασίκ λαρί
άνθρωπε μου τι ξεφτίλα
να σου χαλάνε το όνειρο
και συ να τους αφήνεις

Πίσω ξαναγύρισα
χίλια εννιακόσια ενενήντα
με τα δίδυμα αγκαλιά
κοιμάται η κυρά μου

Πάλι έγραψε ο Θανάσης. Παρότι έλειπε η μαγεία όπως στην συναυλία
του θεάτρου των Βράχων, ήταν απίστευτος. Το μόνο μου παράπονο
ότι δεν είπε το Όνειρο, παρότι το φώναξα μέχρι που έκλεισαν
τα πνευμόνια μου. Χαλάλι. Απόψε πάλι εκεί θα είμαι μου φαίνεται

4 Comments:

Blogger Pan said...

Evelina: Καλημέρα! Σήμερα κατάφερα να μπω στο blogg. Πίστεψέ με αυτή ήταν μία από τις ελάχιστες χαρές που που είχα εδώ και πολύ καιρό. Να κατέβεις;;Εδώ εγώ προσπαθώ πως και πως να ανέβω, εσύ τι θα κάνεις εδώ;! Update. Τον είδα και την δεύτερη ημέρα, την Παρασκευή. Ήταν ακόμη καλύτερος, παρότι σε γενικές γραμμές το πρόγραμμα της συναυλίας ήταν το ίδιο.

aaricia: Καλωσόρισες! Πάντοτε υπήρχαν. Το πρόβλημα είναι ότι δεν τους σερβίρουν έτοιμους στο πιάτο, όπως γίνεται με όλες τις μ$@&#^ες. Πρέπει να έχεις τα αυτιά και τα μάτια σου ανοικτά και τις κεραίες εκτεταμένες για να τους βρεις. Άμα όμως αυτό συμβεί...

9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ανακάλυψα το blog σου, ψάχνοντας για το post μου, The pan within με μια φανταστική εκτέλεση από τον Mike Scott!
WOW!
Τι χαρά!
Είσαι στα links μου από τώρα!!!

6:26 PM  
Blogger Pan said...

lucyluce: Χαίρομαι που βρισκόμαστε!Θα κοιτάξω και εγώ to blogg σου μόλις έχω λίγο χρόνο και θα τα λέμε. Καλά να είσαι.

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work » » »

9:15 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια