Tuesday, May 09, 2006

Δεν συηκώνει τίτλο

Η διάγνωση του γιατρού το πρωί με άφησε άναυδο: πνευμονία.
Ομολογώ ότι δεν είχα καμία ιδέα πως εκδηλώνεται και ποια είναι τα συμπτώματα αυτής της αρρώστιας, γι'αυτό και ξαφνιάστηκα. Θα περίμενα πιο δραματικά φαινόμενα για τέτοιας βαρύτητας ασθένεια. Εντάξει, δεν λεω, ο βήχας είναι πολύ βαρύς και πολύ παράξενος για τα μέχρι τώρα δικά μου δεδομένα, και υπήρχε και η γενικότερη κατάπτωση, τίποτα άλλο εντυπωσιακότερο, όμως.
Τώρα, όμως, που το αναλύω και το ψάχνω λίγο περισσότερο, βλέπω ότι μπορεί η επιφάνεια να φαίνεται σχεδόν αδιάφορη, σε σημείο που να το παρεξήγησα για ένα απλό βήχα που θα περάσει, άλλα είναι αυτά που κρύβονται από κάτω τα δυσκολότερα, τα οποία έχουν και την μεγαλύτερη σημασία.
Θα το πω ακριβώς όπως έρχεται στο μυαλό μου: αυτή η αρρώστια θα μπορούσε να σε οδηγήσει στην κατάθλιψη. Αναγνώρισα το ίχνος της, όπως κάποτε είδα το κατασκότεινο και φοβερό πρόσωπό της. Η κατάπτωση, οι δυνάμεις σου που τις νιώθεις να σε εγκαταλείπουν στην μέση της ημέρας, η συνεχής ανάγκη για ύπνο. Η αδιαφορία για την δουλειά που πρέπει να τελειώσει στο τέλος του μήνα, για να μπορέσω να πετάξω μακρυά από εδώ.
Και το τραγικό είναι ότι μόνο εφόσον ιαθεί η ασθένεια θα φύγει και η απειλή. Αλλιώς, όσο παρατείνεται η διαδικασία της ίασης, τόσο μεγαλώνει ο φόβος να ξαναπέσω στην σκλαβιά της. Ευτυχώς, ο γιατρός ήταν καθησυχαστικός. Θα ιαθεί, και μάλιστα σύντομα.
Δεν αντέχω να ξαναπέσω στα ίδια.

9 Comments:

Blogger Mirandolina said...

Περαστικά και δύναμη. Δε μασάμε, κύριε ουωτερμπόυ, παρακαλώ!

6:28 PM  
Blogger Τζιτζίκος said...

kouragio file kai perastika. perasa akribws to idio sthn arxh ths xronias kai emeina ena mhna akribws mesa sto spiti ton miso krebatwmenos me thn apoluth adynamia. To mustiko: giaourti kaQe prwi gia thn antibiwsh kai mprizola me patates thganites prwi kai brady gia dynamh. Egw gia 20 meres synexomenes etrwga ayto xwris na mpouxtisw. O organismos mou to zhthage.

Ayta, kai prosexe kai meta... (kai na bgaleis treis seires aktoinografies gia na eisai sigouros pws kaQarise to pneymoni sou)

8:11 PM  
Blogger Pan said...

Μιραντολίνα: Σίγουρα δεν μασάμε! Δεν μας παίρνει, τώρα που το νερό μπήκε στο αυλάκι κρίμα θα ήταν. Απλά, οι διαπιστώσεις ήταν αποτέλεσμα παρατήρησης.

Τζιτζίκος: Ευχαριστώ φίλε!Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να εφαρμόσω τις συμβουλές σου για το φαγητό, όμως, επειδή η όρεξη μου παίζει πολύ παράξενα παιγνίδια. Δεν νιώθω καθόλου πεινασμένος, μέχρι που σε κάποια φάση το στομάχι μου φτάνει στον λαιμό μου! Προσπαθώ να φαω και από την μια δεν καταλαβαίνω τι τρώω, από την άλλη δεν κατεβαίνει κάτω μπουκιά. Μύλος η υπόθεση, ξέχνα το.
Αυτό με τις ακτινογραφίες με προβλημάτισε. Ο γιατρός μου είπε ότι δεν χρειάζονται. Νομίζω όμως ότι έχεις δίκαιο.

Εβελίνα: Τι γίνεται γμτ μου, όλοι στην αχρηστία πέσαμε; Φίλη που της έστειλα mail για να την ενημερώσω μου απαντάει "το δόντι μου μοιάζει με καρύδι, δεν πάω σχολέιο, τρέχω στον οδοντογιατρό!"

9:58 AM  
Blogger Mirandolina said...

Υποχρεούσαι σε συχνή ενημέρωση - ανησυχούμε λέω!

11:25 PM  
Blogger Pan said...

Μιραντολίνα: Θα προσπαθήσω. Παρότι μετά βίας εγκαταλείπω το κρεβάτι μου.

9:15 AM  
Blogger Pan said...

Εβελίνα: Σίγουρα είναι ο κωλόκαιρος. Σε λίγω θα καταντήσουμε να γυρνάμεμ με κοντομάνικα το πρωί και παλτά το βράδυ! Σίγουρα πάντως δεν θα τραβήξει η κατάσταση μέχρι το καλοκαίρι!

9:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Περαστικά!
Κι όχι επιστροφή στην κατάθλιψη... όχι άλλο πια..
πήραμε-πήραμε... και δώσαμε-δώσαμε με το παραπάνω

11:06 AM  
Blogger Rainman said...

Περαστικά!

http://earthisnot.blogspot.com/2006/04/return-of-pan-within.html

2:06 PM  
Blogger Pan said...

κυκλοδίωκτον: Ευχαριστώ. Δεν μου περνάει καν ως ιδέα από το μυαλό, απλά επειδή έχω ένα ψώνιο να ψιλοαναλύω το τι μου συμβαίνει, έκανα τους παραλληλισμούς. Αν δώσαμε λεει;!

rainman: Ευχαριστώ.
Bolek and Lola: προσπαθώ να βρω το σχόλιό σας! Όπου και αν βρίσκεται, πάντως, σας ευχαριστώ!

11:06 AM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια