Monday, April 17, 2006

"Άσπρισαν τα μαλλιά σου και μυαλό δεν έβαλες!!!

Είναι τα γενέθλιά μου σήμερα!
Πάντοτε είχα μία παράξενη σχέση με τις γιορτές παντός τύπου.
Των υπολοίπων πάντοτε τις ξεχνούσα, μέχρι που ήρθε το κινητό
και άρχισε να αλλάζει λίγο η κατάσταση.
Η ατζέντα του είναι υπέρπολύτιμη!
Όσον αφορά τα δικά μου, πάντοτε αδιαφορούσα.
Δεν μου λεει κάτι ιδιαίτερο η ημέρα των γενεθλίων.
Ούτε καλό, ούτε κακό.
Έτσι κι'αλλιώς "πίσω από τα κίτρινα μάτια του ο ίδιος μικρούλης Ιωνάθαν γλάρος", είμαι, και θα παραμείνω μέχρι να μεταφερθώ στο επόμενο επίπεδο!
Αυτό, όμως, που μου κάνει φοβερή εντύπωση είναι ότι
πρώτοι με θυμούνται άνθρωποι που ποτέ δεν περίμενα!
Άνθρωποι που έτυχε να μιλήσω μαζί τους μία φορά,
γυναίκες συγκεκριμένα, οι οποίες έχουν πάντα
ως μία εκ των κύριων ερωτήσεων στο οπλοστάσιο τους "τι ζώδιο είσαι;"
Στην απάντησή μου "δεν ξέρω" ξεκινάει η συνηθισμένη ανάκριση,
για να βγει στο τέλος η ετυμηγορία "κατηγορούμενε καταδικάζεσαι..."
Συγγνώμη, ξέφυγα! Μου συμβαίνει συχνά. Πιθανόν να είναι της ηλικίας!
Πρέπει να αποστηθίσω το ζώδιό μου. "Είμαι Κριός, είμαι Κριός, είμαι Κριός...!"
Νομίζω ότι πάλι θα τα παρατήσω όλα και θα την κάνω για την θάλασσα!

Υ.γ. Για όσους δεν το κατάλαβαν, ο τίτλος είναι η μόνιμη επωδός της μάνας μου για να εκφράσει έμμεσα την δυσαρέσκειά της γιατί δεν απόκτησε ακόμα εγγονάκια! Δεν θέλω να την χαλάσω τελείως λέγωντάς της να μην περιμένει από εμένα...

5 Comments:

Blogger Mirandolina said...

Να ζήσεις, Παν μας! Χρόνια πολλά κι ευτυχή - να ασπρίζεις για να μαυρίζεις την ανοησία!

(Και καλά κάνεις και δε στενοχωρείς τη μαμά - και ποτέ δεν ξέρεις!)

9:32 PM  
Blogger Pan said...

Σε ευχαριστώ Μιραντολίνα!!!

10:54 AM  
Blogger Mirandolina said...

Καλήν Ανάσταση να έχουμε.

Ξες, ίσως αν μείνεις στην εκκλησία μετά το "Χριστός Ανέστη" να βρεις την ουσία.

[Χτες, λειτουργήθηκα στον Αη-Νικόλα το Ραγκαβά, στην Πλάκα, με την καμπάνα της επανάστασης του 1821 πάνω από το κεφάλι μου. Ωραιότατος συνδυασμός...]

8:02 PM  
Blogger Pan said...

Δεν είναι θέμα πριν ή μετά.Το θέμα είναι τι έχεις μέσα στο κεφάλι σου και μέσα στην καρδιά σου. Από τα δικά μου έχει διαγραφεί η θρησκεία.
Την εκκλησία όμως την ξέρω! Όντως ωραιότατος συνδυασμός! Φαντάζομαι και και με ψάλτες υπέροχους, ε; Εδώ πέρα άλλο από φάλτσο δεν ακούς! Μιλάμε όμως για πολύ φάλτσο!

12:01 AM  
Blogger Mirandolina said...

Όντως καλοί ψαλτάδες -- και κατανοητοί.

Στο χωριό μου, όταν πάμε για τις γιορτές, είμαστε δεν είμαστε 100 νοματαίοι, ο ψάλτης μας δεν είναι μόνο φάλτσος είναι και επιδειξίας φωνητικών ικανοτήτων (λέμε τώρα)! Τρομερός συνδυασμός!

4:46 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια