Tuesday, April 11, 2006

Ταξίδι στην Γη

                      

Σε κράτησα στην αγκαλιά μου
Σαν μικρό πουλί
Σαν όνειρο που σβήνει
Στην ανατολή
Το ξέρω πως θα μου ξεφύγεις
Άλλη μια φορά
Μα η χαρά δεν είναι άλλο
Από μια προσμονή

Φως μικρό μου ταξιδιάρικο
Πάρε τούτο το παράπονο
Μέσα απ’τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
Ένα ταξίδι στην Γη

Στα μάτια σου είχα πιστέψει
Σαν τον ουρανό
Και τώρα πια
Δεν έχω τίποτε για να κρατώ
Στην ερημιά θα γίνει πέτρα
Όλη μου η ζωή
Η αγάπη αυτή
Θα σβήσει και σαν
Άστρο θα χαθεί

Φως μικρό μου ταξιδιάρικο
Πάρε τούτο το παράπονο
Μέσα απ’τα μάτια σου
Να ζήσω μια στιγμή
Ένα ταξίδι στην Γη






0 Comments:

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια