Saturday, April 22, 2006

Ικανοποίηση

Σήμερα ένιωσα- για πρώτη φορά -ότι αυτό που κάνω για 'δουλειά' έχει κάποιο νόημα, και ότι δεν ξεγελάω απλά τον κόσμο για να του κλέψω τα χρήματά του. Συγκεκριμένα, μία κοπελιά που της είχα μεταφράσει-επιμεληθεί μία εργασία για το μεταπτυχιακό της μου τηλεφώνησε για να μου ζητήσει να συνεχίσουμε την συνεργασία.
Ήξερα- μέσω της κοινής μας γνωστής -ότι είχε πάρει καλό βαθμό, αλλά αυτό της το τηλεφώνημα με χαροποίησε ιδιαίτερα. Ήταν η πρώτη φορά που είχα έμπρακτη απόδειξη ότι κάνω κάτι που βοηθάει τους ανθρώπους, οι οποίοι επιζητούν να ξανασυνεργαστούν μαζί μου, και δεν περνάν απλώς γιά να εξαφανιστούν στην συνέχεια, πιθανόν δυσαρεστημένοι από το επίπεδο των όσων γράφω.
Ήθελε, μάλιστα, να συνεχίσουμε την συνεργασία παρότι ήξερε ότι εγώ θα φύγω! Αυτό ήταν όντως εντυπωσιακό!
Νιώθω ότι μπορώ να έχω εξίσου καλά αποτελέσματα και στην Αθήνα!!!

1 Comments:

Blogger Mirandolina said...

Χριστός Ανέστη - και πολυ χάρηκα με το ποστ σου. Πολυ ωραία!

10:52 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια