Saturday, April 29, 2006

Διασκέδαση

Μόλις γύρισα από 'τα μπάρ της μοναξιάς'! Εκεί που οι άλλοι χόρευαν εγώ έκανα παράξενες σκέψεις. Κάτι σαν απολογισμό, κάτι σαν ενδοσκόπηση. Και όχι, δεν ήπια τον άμπακα!
Σκεφτόμουν όλα εκείνα τα κορμιά που πέρασαν. Κορμιά όμορφα ή λιγότερο όμορφα. Που είχαν μόνο ανάγκη να εκτονωθούν ή να νιώσουν την ζεστασιά κάποιου άλλου κορμιού δίπλα τους. Διερωτήθηκα καταπόσο άξιζε, εντέλει, τον κόπο. Μήπως άρχισα να έχω και εγώ τις αμφιβολίες του Π.; Μήπως να ξανακλειστώ στο καβούκι μου, με τα βιβλία και τις μουσικές μου και να αφήσω την ζωή να περνάει από δίπλα μου; Φυσικά, του Π. οι αμφιβολίες γρήγορα καταλάγιασαν, γι'αυτό άλλωστε την έκανε για την Ωκεανία!Φοβάμαι όμως ότι οι δικές μου δεν πρόκειται να καταλαγιάσουν τόσο εύκολα.
Και με τις ψυχές τι γίνεται; Άγγιξα μία έστω από αυτές; Θα με θυμηθεί, έστω μία φορά, κάποια, όχι για να πει 'άραγε ζει αυτός ο μαλάκας;', αλλά για να σκεφτεί 'όμορφα περάσαμε, θα ήθελα να τον ξαναδώ, έστω απλά για ένα καφέ.'
Μου φαίνεται άρχισα να το ρίχνω στο πολύ μελό! Θα φροντίσω να το αποβάλω το συντομότερο!

Υ.γ. Σπόρε μόλις είδα το σχόλιό σου, και σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά. Μόλις συνέλθω από το αποψινό θα κάνω όλα όσα μου είπες!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια