Monday, February 19, 2007

Εξομολόγηση σ'έναν Κολομβιανό σκύλο

Αυτό το βιβλίο



να το διαβάσετε

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Αφού το προτείνεις, θα το βάλω στα υπόψιν. Είναι το τελευταίο του βιβλίο, έτσι;
Για δες κι αυτό το ποστ

9:32 AM  
Blogger Pan said...

Το διάβασα. Δεν θα μπορούσα να περιμένω κάτι άλλο από τον Οικονομίδη. Το Σπιρτόκουτο ήταν απλά η εκκίνηση. Το τέλος δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι, αλλά αυτή η ταινία είναι η αναμενόμενη συνέχεια. Δες το mail σου.

11:17 AM  
Blogger sorry_girl said...

Πριν λίγες μέρες ξαναδιάβασα με μανία την νύχτα με την Κόκκινη.Μόνο αυτό που προτείνεις δεν έχω διαβάσει ακόμα.

11:52 AM  
Blogger Pan said...

Η κόκκινη ήταν η γνωριμία μου με τον Γκιμοσούλη. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές την διάβασα. Τόσες που, παρότι πλέον δεν έχω το ίδιο το βιβλίο, η μνήμη μου επανέρχεται συχνά σε αυτή.
Να το διαβάσεις. Επειγόντως θα έλεγα.
Εγώ λεω να επιστρέψω στο Βρέχει φως. Μία φορά δεν έφτανε, με τίποτα.

1:46 PM  
Blogger sorry_girl said...

Πάει λίγος καιρός που έκανα την βόλτα στα παλαιοβιβλιοπωλεία στο Μοναστηράκι.Βρήκα πολλά δικά του με πολύ χαμηλή τιμή.
Έτσι είχα βρει και την Κόκκινη.Και ήταν και μένα το πρώτο δικό του που είχα διαβάσει.Και είχα λατρέψει. Ο Γκιμοσούλης στην Κόκκινη (αλλά και στο χέρι στη φωτιά) μαζί με τον Ραπτόπουλο στο Μαύρο γάμο ήταν η σωτηρία μου κάποια στιγμή.

2:34 PM  
Blogger Pan said...

Σε παλαιοβιβλιοπωλείο ο Γκιμοσούλης; Τι να πω...

4:53 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια