Thursday, February 15, 2007

Θάνατος

Νιώθω κάπου κοντά μου τον θάνατο.

10 Comments:

Blogger Unknown said...

Έλα βρε, μην τρομάζεις, εγώ ήμουν... :)))

3:55 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Φιλικη συμβουλη...no more drugs.Κανουν κακο!!!!
Μη δεινεις σημασια...

10:47 PM  
Blogger Pan said...

@ greek history x: μακάρι να ήσουν εσύ. Δεν θα τρόμαζα τότε.
@ πρέζα tv: Δεν έχω δοκιμάσει ούτε τσιγάρο στην ζωή μου. Ένα κύμα ψύχους και απώλειας άρπαξε την καρδιά μου και με παρέλυσε. Κάτι σαν να κοιτάς τον τάφο το δικό σου ή κάποιου πολύ κοντινού σου προσώπου. Καμιά καλύτερη συμβουλή;

12:45 AM  
Blogger sorry_girl said...

Και καλά κάνεις. Πάντα κάπου εκεί γύρω είναι.Γι' αυτό παλεύουμε να κάνουμε τις στιγμές μας άξιες λόγου.
;)
Μη σκιάζεσαι και σε άλλους συμβαίνει..

7:58 AM  
Blogger Pan said...

@ sorry_girl: ήταν στιγμιαίο. Τώρα είμαι καλύτερα. Ευχαριστώ.

2:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα,
χαίρομαι που είσαι καλύτερα.
Να πας να δεις οπωσδήποτε τον Λαβύρινθο του Πάνα, είνα ένα αριστούργημα, το ξαναβλέπω ευχαρίστως αν θες και δεν έχεις παρέα :ο)
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον παραείναι δυνατό για δεύτερη φορά κοντά-κοντά. Τέλος πάντων...
Ελπίζω να 'σαι καλά και να σ' ωφελούν οι περίπατοι :ο)
Όσο για το αίσθημα που ένιωσες...κάθε αποχωρισμός είναι ένας μικρός θάνατος, λένε οι γάλλοι.
Σε χαιρετώ...

10:37 PM  
Blogger Pan said...

Χαίρεται! Οπωσδήποτε θα τον δω.
Σε ευχαριστώ!

2:17 PM  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Mε τρόμαξες...

ΟυΦ!

Έχεις τη σκέψη μου. Για ό,τι θες
είμαστε εδώ.
Φιλιά!

8:58 PM  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Υπάρχει μι πρόσκληση για σένα

ΕΔΩ


Παρακαλώ, δεξου την!

:-)

9:08 PM  
Blogger Pan said...

Μπορώ να αρνηθώ μία τέτοια πρόσκληση-παράκληση;

9:23 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια