Tuesday, May 15, 2007

Άτιτλο

20 Comments:

Blogger industrialdaisies said...

Για αυτό που έβαλες σήμερα στο blog...

Ένα τεράστιο φιλί και ένα ακόμα πιο τεράστιο μπράβο!
Έχω ανατριχιάσει, πάντα ανατριχιάζω με τη Μελίνα και τον Χατζιδάκι...
Ευχαριστώ...

(σήμερα έγραψα κι εγώ για αυτούς, αλλά τώρα το απόγευμα αποφάσισα να θυμώσω κι ανέβασα κι ένα θυμωμένο κείμενο... Συντονισμός,ε;)

8:14 PM  
Blogger Pan said...

Και εγώ μόλις γύρισα από εσένα! Επειδή έχασα την προηγούμενη, σχολίασα και τις δύο δημοσιεύσεις σου ταυτόχρονα!
Έψαχνα πολύ καιρό την συγκεκριμένη ΄σκηνή'. Χαίρομαι γιατί την βρήκα και γιατί ήταν η πρώτη που ανεβάζω από το youtube!

8:30 PM  
Blogger Pan said...

Φιλί...

8:31 PM  
Blogger Siddhartha said...

Πανέμορφη σκηνή πανέμορφο τραγούδι. Τί να πεί κανείς για την ερμηνεία;...

Να 'σαι καλά. Είχα πολύ καιρό να τη δω.

9:07 PM  
Blogger Pan said...

@siddharta: σε ευχαριστώ πάρα πολύ... Τα πάντα είναι όμορφα σε αυτό. Και πάνω από όλα, είναι η πραγματική Ελλάδα και ο πραγματικός πολιτισμός της.
Δεν είναι από αυτά που 'δικαιούμαστε' να ξεχνάμε.

9:13 PM  
Blogger λόγια του αέρα said...

Πάλι στα καλύτερα ήρθα! Πρώτη φορά στο blog σου και πέφτω πάνω σε αυτό το βιντεάκι.
Σαν δώρο είναι pan, για όλους μας.
Η ομορφιά υπάρχει ακόμα κι αν δεν την βλέπουμε κάθε μέρα αλλά τι καλό που είναι κάποιος να στην υπενθυμίζει!
Ευχαριστώ!

11:10 PM  
Blogger Unknown said...

Είναι σχεδόν συνομήλικοι και μοιάζουν σαν πατέρας με (ερωτιάρα) κόρη. Και, δεν ξέρω γιατί, μου φαίνεται παντελώς απροπόνητο...Μόνο το ταίριασμα των ψυχών τους. Με την Ελλάδα της μνήμης τους. Και της δικής μας.
Σ' ευχαριστώ κι εγώ για την αναγκαία υπενθύμιση.

1:50 AM  
Blogger tzotza said...

ειναι σχεδον τρεις το πρωι..εχω διαβασει αποψε πολλα ομορφα blogs..τα πιο αγαπημενα μου αποψε industrial daisies,σπυρο σεραφειμ,siddharthas and the last one for tonite i left for yours pan..
δεν το εχω ξαναδει αυτο το video..it just made me smile..
μια μερα ακουσε ενα σχολιο στο ραδιοφωνο για την μελινα μερκουρη η μεσαια μου κορη και με ρωτησε ποια ητανε αυτη..της ειπα εγω ο,τι πιστευα εκεινη την στιγμη αλλα δεν της εδειξα μια εικονα,μια φωτογραφια της(δεν την θυμοτανε στην φωτογραφια στην σταση ακροπολη στο μετρο)..αυριο θα της δειξω το post σου pan..να δει και τον χατζιδακη που ακουει στα cd ποτε ποτε..νασαι καλα και παντα τοσο sensitive..

1:56 AM  
Blogger Pan said...

@λόγια του αέρα: Κατά πρώτο, καλωσόρισες! Πολύ όμορφο το όνομά σου!
Κατά δεύτερο, μέσα στην απερίγραπτη χυδαιότητα που φανερώθηκε πάλι σήμερα τριγύρω μας, ξέρεις εσύ καλύτερη 'μέθοδο' - τρόπο αντίστασης; Εγώ όχι.
Εγώ ευχαριστώ για την στάση και τα όμορφα γραφτά σου.

1:58 AM  
Blogger Pan said...

@ Η.Δ.: Χαίρεστε!
Στα μάτια μου δείχνουν πλασμένοι ο ένας για τον άλλο.
Σε όλα τα επίπεδα.
Και αντιπροσωπεύουν όλα εκείνα για τα οποία αξίζει να λέγεται ή να θέλει να λέγεται κάποιος Έλληνας.
Φίλε μου, ούτε προπόνηση χρειαζόντουσαν, ούτε τίποτα...

2:03 AM  
Blogger Pan said...

@tzotza: Έκανες τεράστια την χαρά μου! Να της το δείξεις οπωσδήποτε. Και όχι μόνο στην μεσαία. Και στις άλλες δύο. Μην προσπαθήσεις να τους επιβάλεις κάτι.It works on its own, trust me.
Ευχαριστώ!

2:06 AM  
Blogger tink said...

χτύπησες φλέβα σε κάφρικο μυαλό.

1:36 PM  
Blogger Pan said...

Αν εννοείς το δικό σου, δεν το πιστεύω.
Μπορεί να κρύβεσαι από τους υπόλοιπους, όχι όμως από εμένα...

2:32 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

δάκρυα...

4:04 PM  
Blogger Pan said...

Και σ'εμένα...

6:01 PM  
Blogger ΠΑΝΟΣ said...

Καταπληκτικό. Γαμώτο.

Αυτοσχεδιασμός;;; Όταν τραγουδάνε μαζί κάποια στιγμή μου φάνηκε πως λένε άλλα.

7:29 PM  
Blogger ΠΑΝΟΣ said...

Eχμ, ναι. Δεν εννοούσα αυτοσχεδιασμός, αλλά ότι δεν το είχαν σχεδιάσει τόσο. Είναι πολύ όμορφο πάντως.

7:45 PM  
Blogger Pan said...

@πάνοσ: Όντως ισχύει ότι σε ένα σημείο τραγουδαν διαφορετικά. Εγώ πάντως πιστεύω ότι και πρόβα να μην έκαναν το ίδιο όμορφο θα έβγαινε...

10:40 PM  
Blogger ΠΑΝΟΣ said...

Με έχει γαμήσει το τραγούδι. Να πάρει. Ειλικρινά, είναι το τελευταίο που χρειαζόμουν τώρα...

12:08 AM  
Blogger Pan said...

Ρε συ, συγνώμη, δεν το ήθελα. Σκεφτόμουν να ανεβάσω και κάτι άλλο αλλά άστο. Άλλη στιγμή.

12:46 AM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια