Wednesday, March 28, 2007

"Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά..."

Ο φίλος Ηλίας με προσκάλεσε να απαριθμήσω τα πέντε κιθαριστικά σόλα που μου αρέσουν ιδιαίτερα. Ήταν πολύ μεγάλη η πρόκληση και δεν θα μπορούσα με τίποτα να την απορρίψω.
Αποκλείεται πάντως να τα βάλω σε οποιουδήποτε είδους κατάταξη. Το κάθε ένα τους είναι τόσο βαθιά χαραγμένο μέσα μου που θα ήταν λες και το υποτιμούσα αν του έβαζα ένα αριθμό από δίπλα.


Για πάμε λοιπόν:

Οι Savatage έβγαλαν το 1991 ένα δίσκο που ονομαζόταν Streets. Ήταν μία ροκ όπερα που με ισοπέδωσε ήδη στο πρώτο άκουσμα. Την απέκτησα διαδοχικά σε κασέτα, βινύλιο και CD! Σε αυτό το τεράστιο έργο το καλύτερο βρίσκεται στο τέλος. Το 'διπλό' αριστούργημα με τον τίτλο Somewhere in Time /Believe

Somewhere in Time /Believe


Το Master of Puppets είναι ο πλέον ολοκληρωμένος δίσκος των Metallica. Στο φερώνυμο κομμάτι η κιθάρα βαράει. Αλύπητα.

Master of Puppets


Από την Ιρλανδέζικη Περιοδεία του '74 ο Rory Gallagher δίνει ένα ελάχιστο ψήγμα του απίστευτα τεράστιου ταλέντου του. Το αποτέλεσμα είναι το πλέον 'ανεβαστικό' σόλο που έχω ακούσει ποτέ. Είναι αδύνατο να μην ξεκινήσεις να χορεύεις ακούγοντάς το.

Tatoo'd Lady


Ερχόμενος να συμφωνήσω με τον Ηλία, προχωράω στον Neil. Και μάλιστα στο καλύτερο live που έχω ακούσει ποτέ, το Weld!
Παρότι δυσκολεύομαι ιδιαίτερα να επιλέξω, νομίζω ότι η ορμή με την οποία ξεσπά επάνω μου η κιθάρα του Hey Hey, My My (Into the Black), με αφήνει πάντα παράλυτο.

Hey Hey, My My (Into the Black)


Τελειώνω με το καλύτερο συγκρότημα που δημιουργήθηκε για να δημιουργήσει μουσική. Και όχι απλά να δημιουργήσει, να προχωρήσει την μουσική που ονομάζεται rock πολλά βήματα πιο μπροστά. Pink Floyd. Επέλεξα το Absolutely Curtains από το Obsured By Clouds επειδή, τόσο ο Gilmour όσο και οι υπόλοιποι της παρέας, γίνονται το κατάλληλο υπόβαθρο για να ακουστεί και να αναδειχτεί το τραγούδι μίας ολόκληρης φυλής.

Absolutely Curtains

Ποιους θέλω εγώ τώρα να καλέσω; Αυτοί που τώρα μου έρχονται στο μυαλό είναι Η Loreley, σε ανταπόδοση της δικής της πρόσκληση. Η sorry_girl. Και η Iro. Και ελπίζω να δεχτούν. Τους υπόλοιπους στην συνέχεια.

Ενημέρωση 1 (30 - 3): Στην παρέα θέλω να προσθέσω την Εβελίνα, τον Μαντρόσκυλο της Βάλια Κάλντα και το Ναύαρχο - μπασταρδάκι του Βέλους.

Ενημέρωση 2 (31 - 3): Η αφίσα του θεατρικού Δος μοι τούτον τον ξένον, η οποία θα ανέβει για μία και μόνη παράσταση στην Αγορά της Κυψέλης αύριο, 1 - 4

17 Comments:

Blogger Lorelei Am Rhein said...

Καλησπέρα, Pan!
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Δέχομαι, βέβαια, με χαρά, μια και για μουσική ο λόγος...
Καλό βράδυ και ευχαριστώ πολύ!

ΥΓ.Μόλις ανεβεί το ποστ θα σε ειδοποιήσω!
:-)))

8:28 PM  
Blogger Unknown said...

Καταρχήν επειδή με κατατρώει το παράπονο ήθελα να πω ότι Lucy μου και γω ήθελα να σε προσκαλέσω (και γω και γω!), ήμουν σίγουρος ότι το είχα κάνει, με πήρε το παράπονο που σε είδα να απαντάς στον ιπποτικό κατσικοπόδαρο μόνο και μόνο για να πάω στο blog μου και να δω ότι ...άδικα παραπονιέμαι. Σνιφ! Δεν πειράζει όμως να ξέρεις ότι ήθελα. (Αυτό ήταν υποθέτω ένας ατήρητος blogόρκος με την επιτακτική ενοχή του.)

Στα καθέκαστα. Δεν περίμενα τους Savatage οπότε με στέλνεις κιόλας να το ψάξω - κι έτσι τηρείται ένας από τους χρηστικούς λόγους αυτού του παιγνίου. Κατεβάζω ήδη τον δίσκο.
Metallica και Rory είναι "φυσιολογικές" παρουσίες αν και από τον Ιρλανδό έχω κόλλημα με το I Fall Apart.
Ο Νιλ μας ενώνει απ' ότι έχω καταλάβει από την αρχή ως το τέλος.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου δίσκος του; (Ξέρω θα σε κάνω αλκοολικό...)

Για το τελευταίο είσαι υπέροχα απροσδόκητος. Μένει απλώς να "τσακωθούμε" που προτιμάς τον Roger...

Σ' ευχαριστώ.

9:41 PM  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

@pan,

Εντολή εξετελέσθη και η πρόσκληση
είναι πλέον ένα ποστάκιον στο βλόγιόν μου!
LOL

@Hλία μου,
δεν χρειάζεται να σε κατατρώει το παράπονο! Το ξέρω, ότι ήθελες! (κι εσύ κι εσύ!!)
Δεν κατάλαβα μόνο αυτό το: "μόνο και μόνο για να πάω στο blog μου και να δω ότι ...άδικα παραπονιέμαι".
Έλα, μη μού κλαις! Ανέβασα κι εγώ ποστάκι.
:-))

PS
Ο pan μού έγινε λίαν αγαπητός, μόλις τον ανακάλυψα, εξ αιτίας του
pan within, που είναι λατρεμένο μου κομμάτι από Waterboys.

Φιλιά, αγόρια!
Lucy

11:20 PM  
Blogger Pan said...

@ Η.Δ.: Χαίρομαι πάρα πολύ που σύστησα τους Savatage. Είναι από τα μεγαλύτερα κολλήματα μου. Και τα διαχρονικότερα. Ειδικά ο συγκεκριμένος δίσκος.
Ο Rory τώρα, μου συστήθηκε με αυτό το τραγούδι. Και αυτό ήταν και η αιτία που τον έψαξα. Δεν είναι πολύ ξεσηκωτικό;
Οι Metallica είναι πλέον το μοναδικό που με συνδέει με μία ολόκληρη εποχή.
Φίλε μου, τι να σου πω για τον Neil; Ειλικρινά αδυνατώ να επιλέξω κάποιο δίσκο του. Αδυνατώ. Θα νιώσω τύψεις αν πω έστω και ένα γιατί θα αφήσω όλους τους υπόλοιπους έξω. Ακόμη και τους λιγότερο 'δυνατούς'.
Όπως δεν μπορώ να πω κάτι και για τους Floyd. Είναι τόσο μοναδικοί σε αυτό που έκαναν που είναι αδύνατο να τους κρίνω. Δεν έχω κάποιο μέτρο. Το συγκεκριμένο κομμάτι το θεωρώ άλλη μία απόδειξη αυτής της μοναδικότητας.
Αντε ντε και περιμένω με τα μανίκια ανεβασμένα! Και κάνει και κρύο γμτ μου!

1:51 AM  
Blogger Pan said...

@ Loreley: Όπως έγραψα ήδη στο σπίτι σου, ευχαριστώ πολύ. Μου - μας - άνοιξες καινούριους δρόμους.

1:58 AM  
Blogger iro* said...

I do!! I do!!
Θα ανταποκριθω πολυ αμεσα, τιμη μου!! :):)
..Περασα απλα να πω μια καληνυχτα..***

2:14 AM  
Blogger Pan said...

@1ro: Καλημέρα! Περιμένουμε την συνεισφορά σου.

9:42 AM  
Blogger industrialdaisies said...

Τι καταπληκτικά κομμάτια! Και μόνο που μου έρχονται στο μυαλό οι μελωδίες τους πλημμυρίζω από κάτι που δεν ξέρω πώς να το ονομάσω. Ανοίγω τώρα τους αντίστοιχους φακέλους στον υπολογιστή και ξεκινάω να ακούσω μερικά που είχα να ακούσω καιρό...

5:25 PM  
Blogger Pan said...

@industrialdaisies: Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν. Νομίζω αυτό είναι άλλη μία λειτουργία του συγκεκριμένου παιγνιδιού: σε βάζει να επιστρέψεις σε μουσικές αγαπημένες αλλά 'παραμελημένες'.

1:05 AM  
Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Σου το γράφω κι εδώ μήπως και δεν το είδες στο δικό μου:
"pan, ευχαριστώ, να 'σαι καλά, ως παιδί των σίξτις, κατ' αρχήν Τζίμυ Χέντριξ στο Γούντστοκ και μόλις βρώ χρόνο ...τα υπόλοιπα! :)"

Αν και σεδόν με κάλυψες...
Λίγο Santana αν είχες στα πέντε σου... :)

9:24 AM  
Blogger Pan said...

Ναυαρχόσκυλε καλημέρα. Φυσικά το είδα! Το ζήτημα είναι ότι αν θα επεκτεινόμουν όσο ήθελα θα κατέληγαν είκοσι- Κ-και βάλε -και όχι πέντε τα κομμάτια.

12:24 PM  
Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Εδώ, που τα λέτε, ναι λίγος Σαντάνα ποτέ δεν με χάλαγε!
Απλά δεν είχα φωτογραφίες με Σαντάνα, οπότε έβαλα τη σάμπα που επίσης μου αρέσει.

7:42 PM  
Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Α, ναι! Η Αγορά της Κυψέλης είναι τρομερό εγχείρημα. Που έχει φύγει από καιρού από τα χέρια μιας δημοτικής παράταξης κι έχει γίνει κτήμα του κόσμου.
Ας ελπίσομε να μην γίνει κτήμα προς απαλλοτρίωση, όπως την λιγουρεύουνται οι εργολάβοι για Mall ή πάρκινγκ!

7:44 PM  
Blogger Pan said...

Ο σκοπός για τον οποίο βρίσκονται εκεί οι άνθρωποι είναι να μην μετατραπεί σε πάρκινγκ. Το ζήτημα είναι να γίνει γνωστό το θέμα σε τέτοια κλίμακα ώστε να είναι- τουλάχιστον - πολύ δύσκολο να κινηθούν εκείνοι που επιβουλεύονται το χώρο υπόγεια.

2:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Γειά σου λύκε,
δεν ήρθες στην παράσταση όμως...
Καλή ήταν. Κάποιοι ηθοποιοί δεν ήταν και τόσο καλοί, αλλά τα κείμενα ήταν συγκινητικά, και μ' έπιασαν τα κλάματα σε κάποια φάση.
Το κλίμα όμως ήταν κάπως παγωμένο μετά από αυτό που έγινε το πρωί στο Πεδίον. Δεν ξέρω αν τα 'μαθες.
Δεν θυμάμαι τώρα, γιατί ξεκίνησα να γράφω αυτό το σχόλιο...
Ελπίζω να είσαι καλά..

1:12 PM  
Blogger Pan said...

Γεια σου Μαρία... Δυστυχώς ήταν αδύνατο να έρθω.
Φυσικά το έμαθα. Και λεν τώρα ότι θα τους κατηγορήσουν για 'απείθεια'. Εμένα τώρα γιατί αυτό μου μυρίζει χούντα;
Μαλακίες λέω ε; Το ξέρω...

5:42 PM  
Blogger sorry_girl said...

Δεν χρειάζεται να σου πω πως μ' αρέσουν οι επιλογές.Και οι κιθαριστικές και οι άλλες.
Ανταποκρίθηκα στην πρόσκλησή σου αλλά ξέρεις..με τον τρόπο μου. Αφού ξέρεις μωρέ τώρα τι παράξενη που είμαι..
Φιλιά!

12:57 PM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια