Wednesday, April 25, 2007

Δημόσιο foreva

- Καλημέρα. Για κάρτα ανεργίας ήρθα.

- Καλημέρα. Δώστε μου τα χαρτιά σας.

...εξετάζει, εξετάζει, εξετάζει...

- Δεν χρειάζεστε πράσινο βιβλιάριο;

Το βλέμμα της συγχυσμένης αγελάδας

-Όχι, τι είναι αυτό; Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.

- Αυτό καλέ, το πράσινο βιβλιάριο. Για τους κοινοτικούς...Η Κύπρος δεν μπήκε ακόμη πλήρως.

- Εεεε όχι, δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο.

Σηκώνει το τηλέφωνο. Πατά τρία κουμπιά με την ταχύτητα αστραπής και την ευκινησία κόμπρας.

-Κρατημένο είναι. Πηγαίνετε στο διπλανό κτίριο, στην διευθύντρια. Θα σας εξηγήσει αυτή.

Βγαίνω έξω. Μπαίνω στο διπλανό κτίριο. Πληροφορίες.

- Καλημέρα. Την διευθύντρια θα ήθελα.

- Η κυρία στο απέναντι γραφείο είναι. Περιμένετε.

Μετά από δύο λεπτά βγαίνει η ταλαίπωρη που μίλαγε μέσα.

- Ελάτε.

Μπαίνω.

- Καλημέρα. Πήγα για κάρτα ανεργίας και η κυρία δίπλα μου ανέφερε κάτι για πράσινο βιβλιάριο.

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.

- Από πού είστε;

- Κύπρο.

- Ναί, χρειάζεται.

- Μάλιστα, και από που...

Μου γυρνάει την πλάτη. Αρπάζει το τηλέφωνο από το διπλανό τραπεζάκι. Άλλοι τρεις αριθμοί.

- Έλα Βαγγελίτσα μου. Είναι ένας κύριος από την Κύπρο εδώ που ήρθε για να βγάλει κάρτα ανεργίας και του ζήτησαν πράσινο βιβλιάριο. Βγάλτε την στο παιδί να μην ταλαιπωρείται...

Γυρνάει και με κοιτάει.

- Εντάξει, θα την βγάλουν.

- Ευχαριστώ.

Και αφού η σεμνή τελετή έλαβε τέλος, επέστρεψα σπίτι.

Μπροστά στο δρόμο είναι δύο τύποι που σπρώχνουν εκείνο το μηχάνημα που κόβει το οδόστρωμα.

Ο θόρυβος είναι απίστευτος.

Αυτή την φορά είναι για το φυσικό αέριο.

Πριν είκοσι ημέρες ήταν για την ΔΕΗ.

Άμα καταφέρω εγώ να δουλέψω σήμερα, να...Τι να, δεν υπάρχει περίπτωση.

Την @#$%^&*()*&^%$#@!$%^&*()*&^%$$#@$%^&*()*^&^%$##@#$%^&*) μου μέσα.

Άντε να ευθυμήσουμε και λίγο

Σεξ Ημισκούμπρια

Ενημέρωση 1 (26 - 4): Σκεφτόμουν να μεταφέρω το καρτοκινητό μου (μετά από 10 χρόνια!) στο καινούριο πρόγραμμα της Vodafone το οποίο δεν περιλαμβάνει πάγιο. Μέχρι που διάβασα αυτό και μου έπεσαν κυριολεκτικά τα αυτιά. Σίγουρα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες, γι'αυτό λέω να περιμένω.

16 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Δεν θα αρχίσω καν να σου λέω για το δημόσιο σήμερα.Άσε γιατί έχω τρελά νεύρα!

12:53 PM  
Blogger Pan said...

sorry_girl: Άνοιξα πληγή ε;

2:12 PM  
Blogger tzotza said...

welcome to surrealistic athens my friend Pan... ;-))))

(i havent got a clue about the french..sounds fine to me!!!)

2:37 PM  
Blogger Pan said...

Surrealistic. That's the exact word.

3:37 PM  
Blogger iro* said...

Ε να, θα γινω γραφικη τωρα να μιλαω συνεχια για το νησι!!! Που εβγαλα ταυτοτητα μεσα σε μια μερα, που πληρωνεις τους λογαριασμους σου σε 2 λεπτα, ο,τι ωρα κ να πας, που ολες οι δουλειες γινονται αμεσα κ παντα με χαμογελα κ καλημερες κ απο τις δυο πλευρες...
:):):) Δημοσιο ειναι κ εδω..*
***

4:58 PM  
Blogger iro* said...

συνεχεια, οχι συνεχια :p
***

4:58 PM  
Blogger tink said...

ρε iro με το αστεράκι σε ποιό νησί είσαι κοριτσάκι μου εσύ που σε 2 λεπτά τα κάνεις αυτά γιατί κι εγώ σε νησί είμαι γαμώ την τρέλλα μου και τα πράγματα στο δημόσιο (όταν είσαι απέξω γιατί όταν είσαι μέσα άψογα είναι)είναι πολύ χειρότερα απ όσο τα περιέγραψε ο φίλτατος πάνας, με αποτέλεσμα μόλις φεύγεις απο την όποια δημόσια υπηρεσία, να έχεις υποστεί πολλαπλά εγκεφαλικά και το μυαλό σου να μην έχει και μεγάλη διαφορά απο έναν πουρέ.

6:03 PM  
Blogger Pan said...

Ηρώ μου, δεν ήξερα πως να το θίξω, αλλά σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την tink. Για πες μας το να μετοικήσουμε ομαδικά.

6:24 PM  
Blogger iro* said...

Στην Ιο.. Καλα, μη βαρατε, μπορει να ημουν απλα τυχερη οσες φορες χρειαστηκα υπηρεσιες εδω.. Για τη Θεσσαλονικη εχω κ εγω πολλες, παρα πολλες ιστοριες τρελας, στα προθυρα του αυτοπυρπολισμου η' του μπουρλοτου!!!!
***

7:45 PM  
Blogger Unknown said...

Κοίτα, η απέχθεια που τρέφω για το Δημόσιο είναι δυστυχώς τόσο υπερβολική που έχω πληρώσει δύο φορές πρόστιμο λόγω ληγμένων προθεσμιών πληρωμής. Δηλαδή ανέβαλλα συνεχώς μια απλή επίσκεψη και τελικά την πλήρωσα κιόλας!
Καλό ε;
Οπότε όπως το 'πες - αλλά με δικά μου λόγια &$&$%*%*#^@#$%!@~%^#&#^$*#%* τους.
Είπε...

8:37 PM  
Blogger Pan said...

@ Ηρώ: Καλή μου δεν σε βαράμε. Απλά ζηλεύουμε, έτσι δεν είναι tink;
@ Η.Δ.: Δεν το πιστεύω! Συνάδελφος ε; Κι'εγώ την έπαθα ακριβώς όπως εσένα! Δύο φορές επίσης!
Βάρα τους αλύπητα.

10:56 PM  
Blogger tink said...

Αν ζηλεύω λέει;;;;;;

σούμπιτη μετακομίζω στην Ίο, την έχω και κοντά... :pp

5:32 PM  
Blogger justgiorgos said...

Στην Ιο θα μετακόμιζα και με χάλια δημόσιες υπηρεσίες.Η αλήθεια είναι πάντως ότι έχω πάθει μια ανοσία...

6:36 PM  
Blogger Pan said...

@tinkerbell: εμένα δεν με παίρνει να λέω τέτοια! Μόνο ότι ευχαρίστως θα πήγαινα μία βόλτα προς Ιο πλευρά το καλοκαίρι!
@justgiorgos: τυχερέ! Φαντάζομαι φυσικά την διαδικασία...

7:19 PM  
Blogger ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Ωραίος όμως. Αστη τη Βόδι-φον. Δε λέει τώρα. Θα πούμε και άλλα!

4:39 AM  
Blogger Pan said...

@ δε μασάμε ρε: Παει η Βόδι-φον (καλό!), μας τελείωσε.
Περιμένω, ε;

10:24 AM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια