Tuesday, July 31, 2007

Αποχαιρετισμός

Προηγήθηκε ο Χόλντεν.

Ακολούθησε η Εβελίνα.

Μετά από δύο προσκλήσεις για το παιγνίδι των φράσεων και με μεγάλη καθυστέρηση αποφάσισα να ανταποκριθώ.

Είχα την πρόθεση αυτή η δημοσίευση να είναι η συμμετοχή μου.

Οι αναχωρήσεις, όμως, του τελευταίου είκοσι τετράωρου μου εξανέμισαν την οποιαδήποτε διάθεση, καθώς και την ψευδαίσθηση ότι το υπόλοιπο του καλοκαιριού θα κυλούσε σε κάπως ομαλότερο ρυθμό.

Θέλω, συνεπώς, να ζητήσω συγνώμη από τους δύο γιατί δεν θα μπορέσω τελικά να τηρήσω την δέσμευσή μου.

Τα ίδια γεγονότα ελαχιστοποίησαν την θέλησή μου για γραφή.

Γι'αυτό, θέλω να χαιρετίσω όλους εκείνους που θα φύγουν για τον προορισμό της καρδιάς τους.

Θέλω, ταυτόχρονα, να τους ευχηθώ να έχει αξία και το τελευταίο τους δευτερόλεπτο.

Όσο αφορά σε εκείνους που θα παραμείνουν, σίγουρα θα τα λέμε με κανένα σχόλιο στα σπίτια τους.

Παρακαλώ σας, και τους μεν και τους δε, τον Σεπτέμβρη να είμαστε όλοι εδώ πάλι, υγιείς.


Της Εβελίνας. Σου το χρωστάω πολύ καιρό.

Μάρκος και Άννα Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας

Της Λόγια του αέρα, που μου ζήτησε να γράψω κάτι

The Raggle Taggle Gypsy (Version 2) The Waterboys

Του Χόλντεν

Tonight's the Night Neil Young & Crazy Horse

Για τους υπόλοιπους, ένα τραγούδι θλίψης μα και ελπίδας.

Death is Not the End Cave - Harvey - MacGowan - Minogue - Wydler - Lane - Bargeld

Πολλά φιλιά

Ενημέρωση 1 (1 - 8): Αυτό της Loth. Ελπίζω να με συγχωρέσει.

Κάθε τρελό παιδί Γιάννης Αγγελάκας - Νίκος Βελιώτης

Ενημέρωση 2 (2 - 8): Κυρίες και Κύριοι, ο κόσμος της Ναταλίας

Της Industrial Daisies. Ελπίζω να βοηθάει.

Ένα κλεμμένο ποδήλατο Stereo Nova

45 Comments:

Blogger elafini said...

θα τα λέμε λοιπόν...καληνύχτα

12:07 AM  
Blogger Pan said...

ελαφίνι: Σίγουρα. Καληνύχτα.

12:08 AM  
Blogger Кроткая said...

και βέβαια.
και η ζωή προχωρά ε?

1:11 AM  
Blogger P. said...

Καλό, πολύ καλό καλοκαίρι και σε σένα φίλε μου! Ευχαριστώ τόσο για το αγαπημένο τραγουδάκι!

1:20 AM  
Blogger Loth said...

ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑΑΑΑΑΑΑ...
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΕΕΛΑ
;)

7:46 AM  
Blogger το φτυαράτσι said...

Τώρα που θα φύγω για διακοπές δεν μπορώ να χάσω την παρέα σας,οπότε θα πάρω μαζί μου το pc!Κουλό μας μήνα!!!

9:08 AM  
Blogger λόγια του αέρα said...

να πάρει, δεν μπορώ να ακούσω τίποτα από εδώ που είμαι τώρα, πού θα πάει όμως δεν θα πάω σπίτι;
Πολλά πολλά φιλιά pan μου!

9:10 AM  
Blogger Pan said...

krotkaya: Καλημέρα. Μετά δυσκολίας, αλλά προχωρά.

9:20 AM  
Blogger Pan said...

Χόλντεν: Καλημέρα! Παρακαλώ φίλε μου, χαρά μου!

9:21 AM  
Blogger Pan said...

Loth: Καλημέρα. Ομοιοπαθής ε;!

9:21 AM  
Blogger Pan said...

Το φτυαράτσι: Καλημέρα. Κουλό μήνα και ακόμη κουλότερα να περάσεις!

9:23 AM  
Blogger Pan said...

Λόγια του αέρα: Καλημέρα. Πολλά φιλιά και σ'εσένα!

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πιάσε Μελωδία..
;)

Πολλά πολλά φιλιά!

11:38 AM  
Blogger Pan said...

Purple Clementine: Τον έχω μονίμως.
Πολλά φιλιά!

11:46 AM  
Blogger λόγια του αέρα said...

το ακούω τώρα, υπέροχο, ευχαριστώ!

2:00 PM  
Blogger Pan said...

Λόγια του αέρα: Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σ'ευχαριστώ,αγόρι...Ίσως πιούμε καφεδάκι σύντομα (θα χαρώ) ;)

Φιλιά*

9:54 PM  
Blogger Pan said...

evelina_z13: Αν έρθεις κατά εδώ, με πολλή χαρά.

Φιλιά

10:09 PM  
Blogger Loth said...

ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ..ΚΑΙ ΜΗ ΣΚΑΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑΚΙ ΕΔΩ ΚΙ ΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΛΟΙ..ΘΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ..ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΣ!

7:08 AM  
Blogger Pan said...

Loth: Καλημέρα! Πολύ χαίρομαι που θα μείνουν και κάποιοι να φυλάν τα μπόσικα!

9:45 AM  
Blogger Natalia said...

Ο Μπέργκμαν έλεγε ότι οι ταινίες του ήταν πάντα μέρος της σκέψης του, των συναισθημάτων του και των ονείρων του...

Για δοκίμασε κι εσύ να εκφράσεις κάτι απο τα παραπάνω μέσω του παιχνιδιού των φράσεων.
Τα γεγονότα που συνέβησαν και σε επηρρέασαν δεν πρέπει να σε αποτρέψουν, μόνο πιθανόν να κατευθύνουν διαφορετικά τον τρόπο σκέψης σου.

Καλησπέρα
Ωραίο το blog σου

3:42 PM  
Blogger Pan said...

Καλησπέρα Ναταλία.

Κατά πρώτον, καλωσόρισες. Σε ευχαριστώ πολύ.

Δυστυχώς τα τελευταία είναι μόνο τα...τελευταία σε μία σειρά γεγονότων που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Βασικά χρειάζομαι λίγο χρόνο για να "αποσυνδεθώ".

Ως τέτοιο είπα να χρησιμοποιήσω τον Αύγουστο, μπας και υπάρξει μια σχετική ηρεμία.

Από Σεπτέμβρη, πάλι εδώ.

8:37 PM  
Blogger Natalia said...

Γεια

Ευχαριστώ για το link στο blog μου
Δεν ξέρω τι να πω... Συγκινήθηκα

Ο Αύγουστος είναι καλός μήνας για εσωτερική "αναδιοργάνωση" και πού ξέρεις?
Μπορεί και να ανακαλύψεις "the Pan within"...

11:50 AM  
Blogger david santos said...

Hello, Pan,
Have a good weekend

3:16 PM  
Blogger Pan said...

Hello mr. Sandos! Have a good weekend too.

3:43 PM  
Blogger Credit said...

Μελαγχολικός είσαι και δυστυχώς το σπίτι μου είναι πολύ μακριά για να μπορέσω να ακούσω τα τραγούδια να νιώσω λίγο που βρίσκεσαι!
Εγώ πάντως έχω στις διακοπές το φορητό μαζί μου. Η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ.
Καλές διακοπές να περάσεις καλά!
Αν ο δρόμος σου περνάει από Νάξο, κερνάω καφέ στην παραλία!

10:02 PM  
Blogger Pan said...

Credit: Α, τώρα ιχνηλατείς άλλη μία αιτία...Δυστυχώς φέτος δεν προβλέπονται διακοπές. Πολλοί οι
λόγοι, αλλά δεν είναι του παρόντος.

Η εικόνα Νάξος-παραλία-καφές, πάντως, είναι αβάσταχτα ελκυστική.

Αντισταθμίζει ένας καφές κάπου στο κέντρο, άμα τη επιστροφή;

3:34 AM  
Blogger Credit said...

Μέσα, με ή χωρίς μπεμπάκι!
Θα σου χει φτιαξει και η διάθεση τότε...Δεν σηκώνω αντιρρήσεις!

9:39 PM  
Blogger Pan said...

credit: Πολύ ωραία, χαίρομαι! Και ανυπομονώ.

10:33 PM  
Blogger Credit said...

Kala eisai Pan?
H xathikes se kapoio telma?

1:26 PM  
Blogger Pan said...

Καλησπέρα credit! Σε γενικές γραμμές καλά είμαι.
Να υποθέσω ότι τελείωσαν οι διακοπές σας;

6:24 PM  
Blogger Credit said...

Όχι δεν τελείωσαν οι διακοπές μας. Θα τελειώσουν αρχες Σεπτεμβρίου. Η ζωή στον Παράδεισο συνεχίζεται. Σε γενικές γραμμές είσαι καλά αλλά ανάμεσα στις γραμμές άστα να πάνε μου φαίνεται...Μποτίλια στο πέλαγο με χαιρετισμούς από το Αιγαίο σου στέλνω.

12:31 AM  
Blogger Pan said...

Credit: Τι στα κομμάτια, διάφανος είμαι;;;

Έχω τραγούδι για εσένα, όταν επιστρέψεις.

1:42 AM  
Blogger industrialdaisies said...

Γύρισα. Θέλω τραγούδι επαναπατρισμού και εξομάλυνσης της μελαγχολίας. Ο Σεπτέμβρης αργεί κι εγώ σκοπεύω να απεργήσω νοερά. Για το γκρι που με πλάκωσε. Σε φιλώ.

12:03 PM  
Blogger Pan said...

industrial daisies: Κατά πως σου γράφω, δεν είμαι βέβαιος ότι εκπληρώνει τους "στόχους" που θέτεις. Το εύχομαι πάντως.

2:09 PM  
Blogger trying escape the truth said...

Οι απώλειες του χτες μας δίνουν δύναμη για να συνεχίσουμε και να περάσουμε στο αύριο, να είσαι καλά και όπως ειπαν και άλλοι εδώ θα είμαστε ;)

3:51 PM  
Blogger Pan said...

trying escape the truth: Επέστρεψες; Καλωσόρισες!

7:14 PM  
Blogger trying escape the truth said...

Επέστρεψα με περίμεναν και μένα τα δύσκολα πίσω αλλά τώρα πια ξέρω πως η ζωή συνεχίζεται αρκεί να το πιστέψουμε και να το θέλουμε. Ακούγεται σκληρό και εγωιστικό αλλά ... αυτό μου έμαθε η ζωή καλώς ή κακώς

12:54 PM  
Blogger Pan said...

trying escape the truth: Δεν νομίζω να λείπουν ποτέ τα δύσκολα. Δυστυχώς.

2:18 PM  
Blogger patsiouri said...

Να μαι κι εγώ......ξεσυνήθισα και τα πλήκτρα...που θα μου πάει..να περνάς σούπερ!

5:39 PM  
Blogger Pan said...

patsiouri: Καλησπέρα, καλωσόρισες!
Ευχαριστώ, και εσύ καλύτερα.

11:04 PM  
Blogger Xνούδι said...

Πολλές καλησπέρες, χαίρομαι που ξαναερχομαι εδώ και ελπίζω να είμαι πιο συνεπής από δω και πέρα

Φιλιά Πολλά Pan

6:03 PM  
Blogger Pan said...

Καλησπέρα χνούδι. Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω.

Εγώ είμαι βέβαιος γι'αυτό.

Πολλά φιλιά.

10:53 PM  
Blogger Natalia said...

Pan καλημέρα

Γράψε κάτι για τη μεγάλη καταστροφή, τους 40 νεκρούς, τα χαμένα δάση μας, τα χωριά που αδειάζουν...

Είναι μεγάλο έγκλημα
Ολοι πρέπει να γράψουμε
Πρέπει να βρούμε τη δύναμη

11:30 AM  
Blogger Pan said...

Γεια σου Ναταλία.
Ήδη σκέφτηκα κάτι.
Μόνο που δεν θέλω να είναι απλά μια κραυγή.
Λίγο υπομονή και θα το δείτε.

3:15 AM  

Post a Comment

<< Home



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια